خبر فوری

 
 

لیست اخبار

جیلانی خواستار ایفای نقش همتای هلندی خود در برابر اقدامات شنیع اسلام هراسی در کشورهای اروپایی شد

13:28 1402/06/28


برچسب ها: آزادی بیان , اسلام هراسی , پاکستان و سازمان ملل متحد , پاکستان و هلند , روابط تجاری , روابط دوجانبه , مجمع عمومی سازمان ملل متحد , نیویورک , همکاری دوجانبه , وزیر امور خارجه پاکستان , وزیر امور خارجه هلند ,

در نشست بین وزرای امور خارجه هلند و پاکستان در نیویورک، موضوعات مورد علاقه دوجانبه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نامه اعضای کنگره آمریکا به آنتونی بلینکن در خصوص آزادی بیان و دموکراتیک در پاکستان

15:10 1402/01/20


برچسب ها: آزادی بیان , آنتونی بلینکن , ارسال نامه , اعضای کنگره آمریکا , دموکراتیک , مطالبات از حکومت پاکستان ,

الیسا اسلاتکین عضو کنگره آمریکا در نشست با پزشکان پاکستانی مقیم ایالت میشیگان از نامه اعضای کنگره آمریکا به آنتونی بلینکن در خصوص آزادی بیان و آزادی دموکراتیک در پاکستان خبر داد.

سفیر اتحادیه اروپا در پاکستان: روابط اقتصادی فیمابین در آینده بیشتر تقویت می شوند

14:35 1400/08/03


برچسب ها: آزادی بیان , اسلام آباد , بلوچستان , پاکستان و اتحادیه اروپا , خانم آندرولا کامینارا , سفیر اتحادیه اروپا , گفتگو مطبوعاتی , کویته ,

خانم آندرولا کامینارا سفیر اتحادیه اروپا در پاکستان طی گفتگو با اصحاب رسانه در کویته مرکز ایالت بلوچستان، گفت: روابط اقتصادی فیمابین در آینده بیش از پیش تقویت خواهند یافت.

تاکید وزیر امور خارجه پاکستان بر اختصاص یک روز جهانی برای مقابله با اسلام هراسی

16:30 1399/07/09


برچسب ها: آزادی بیان , ائتلاف تمدن ها , اسلام هراسی , سازمان ملل متحد , شاه محمود قریشی , وزیر امور خارجه پاکستان ,

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان با تاکید بر ضرورت مقابله با اسلام هراسی در سطح جهانی، خواستار اختصاص یک روز ویژه برای گسترش تعالیم ناب اسلامی و مقابله با اقدامات اسلام هراسانه در سطح جهانی شد.

محکومیت اقدامات سخت دولت پاکستان علیه روزنامه نگارن توسط جامعه مدنی و سازمان های روزنامه نگار

16:40 1399/07/06


برچسب ها: FIA , آزادی بیان , آژانس تحقیقات فدرال , روزنامه نگار , سردمداران , سرکوب , فضای مجازی , منع آزادی بیان , هیئت حاکمه پاکستان , هیئت حاکمه نظامی پاکستان ,

با منتشر شدن پیامی در فضای مجازی مبنی بر آمادگی دولت فدرال پاکستان برای سرکوب کردن و پرونده سازی در آژانس تحقیقات فدرال FIA علیه 49 تن از افراد روزنامه نگار و فعال فضای مجازی ، جامعه مدنی و سازمان های روزنامه نگار پاکستان به شدت به خشم آمده و این اقدامات را محکوم کرده اند.

سلب آزادی بیان و سرکوب رسانه ها و منتقدان برای جلوگیری از لکه دار شدن وجهه ارتش در پاکستان

18:05 1398/12/24


برچسب ها: آزادی بیان , ارتش پاکستان , پاکستان , رسانه ,

انتقاد از احزاب سیاسی، گروه، دادگاه و نهادهای نظامی در پاکستان به یک جرم تبدیل شده و منجر به نتایج خطرناک برای فرد یا گروه منتقد می شود. به گفته فعالان اجتماعی و خبرنگاران وابسته به برخی از احزاب، گروه ها، فعالان اجتماعی و خبرنگاران منتقد مورد تهدید قرار می گیرند. تعدادی از این افراد نیز دستگیر شده و علیه آنان پرونده های قضایی به اتهام خیانت به کشور تشکیل شده است. همچنین گزارش هایی مبنی بر خشونت ، ارعاب و آزار و اذیت روزنامه ها و روزنامه نگاران به دست مقامات امنیتی، منتشر شده است که هدف از آن جلوگیری از منتشر شدن خبرهایی است که موجب خدشه دار شدن وجهه ارتش می شوند.

گزارش پارلمان اروپا در مورد عملکرد دو ساله جی اس پی پلاس پاکستان

19:34 1398/11/23


برچسب ها: آزادی بیان , پاکستان و اروپا , حقوق بشر ,

پارلمان اروپا در مورد عملکرد دو ساله جی اس پی پلاس پاکستان گزارشی را منتشر کرده و در رابطه با برخی مسائل از جمله عدم آزادی بیان، عدم تصویب قانونی در حمایت از حقوق افراد ربوده شده و کارگران، ابراز نگرانی کرده است.

سلب آزادی بیان کاربران و خبرنگاران در فضای مجازی از طریق قوانین سایبری در پاکستان

21:17 1398/01/28


برچسب ها: آزادی بیان , اینترنت , پاکستان , تروریست , تروریسم , محدودیت , کاربر ,

یکی از انجمن های حقوق دیجیتالی کابران اینترنت در پاکستان به نام " بانتس فار آل " در گزارش اخیر خود نوشت : درحالی که با افزایش کاربران اینترنتی مواجه هستیم، سازمان های دولتی پاکستان در تلاش برای سلب آزادی رای کاربران و خبرنگاران در فضای مجازی توسط قوانین سایبری هستند.

سراج الحق : دولت درپی سلب حق آزادی بیان است

19:29 1397/11/27


برچسب ها: آزادی بیان , بن سلمان , پاکستان ,

سراج الحق در بیانیه ای با محکوم کردن اقدامات دولت پاکستان در رابطه با ایجاد محدودیت در اظهار آزادی بیان در فضای مجازی و ایجاد محدودیت در این زمینه گفت : اقدامات دولت برای سلب اظهار آزادی بیان از مردم نگران کننده است.

<< 1 >>
 
1