خبر فوری

 
رایزنی فرماندهان نیروی هوایی پاکستان و عراق در خصوص گسترش همکاری های دوجانبه
کد خبر :881411134

13:59 1399/07/22


برچسب ها : پاکستان و عراق, شهاب جاهد علی, مجاهد انور خان, نیروی هوایی پاکستان, نیروی هوایی عراق,

فرماندهان نیروهای هوایی پاکستان و عراق در دیدار با یکدیگر درباره مناسبات دوجانبه میان اسلام آباد و بغداد و گسترش همکاری ها در بخش دفاعی به بحث و تبادل نظر پرداختند.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| فرماندهان نیروهای هوایی پاکستان و عراق در دیدار با یکدیگر درباره مناسبات دوجانبه میان اسلام آباد و بغداد و گسترش همکاری ها در بخش دفاعی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سرلشکر شهاب جاهد علی فرمانده نیروی هوایی عراق امروز در صدر هیئت عالی رتبه در پایگاه مرکزی نیروی هوایی پاکستان در اسلام آباد حضور یافت.

وی در بدو ورود به این پایگاه از سوی ارتشبد مجاهد انور خان فرمانده نیروی هوایی پاکستان مورد استقبال قرار گرفت و مراسم رژه افتخاری در حضور مقامات نیروی هوایی پاکستان و عراق برگزار گردید.

وی سپس با حضور بر مزار شهدای نیروی هوایی پاکستان با اهدای گل به مقام شامخ آنان ادای احترام نمود.

سرلشکر شهاب جاهد علی فرمانده نیروی هوایی پاکستان سپس با همتی پاکستانی خود در ساختمان مرکزی این پایگاه به دیدار و رایزنی پرداخت، دو طرف در این دیدار پیرامون مناسبات دوجانبه و گسترش همکاری ها میان اسلام آباد و بغداد بحث و تبادل نظر نمودند.

دو طرف نسبت به گسترش همکاری ها میان نیروهای هوایی پاکستان و عراق و آغاز ابعاد جدیدی در روابط دوستانه دو کشور اعلام آمادگی نشان دادند.

فرمانده نیروی هوایی عراق در این دیدار مهارت ویژه اعضای نیروی هوایی پاکستان و پیشرفت فوق العاده این نیرو در زمینه دستیابی به خود اتکایی را مورد ستایش قرار داد.

وی پس از این دیدار از مرکز ستاد مشترک ارتش پاکستان در راولپندی بازدید به عمل آورد و سپس با ژنرال ندیم رضا فرماندهی ستاد مشترک ارتش پاکستان دیدار و رایزنی نمود.

دو طرف در این دیدار در خصوص مناسبات دوجانبه میان پاکستان و عراق به بحث و تبادل نظر پرداختند.

ارسال نظر

 
1