خبر فوری

 
دیدار وزیر دفاع عراق با دکتر عارف علوی رئیس جمهور پاکستان
کد خبر :608941443

13:27 1399/12/09


برچسب ها : پاکستان, پاکستان و عراق, دکتر عارف علوی, رئیس جمهور پاکستان, عراق, وزیر دفاع عراق,

جمعه عناد سعدون وزیر دفاع کشور عراق به همراه هیئت با حضور در ساختمان ریاست جمهوری پاکستان با دکتر عارف علوی رئیس جمهور دیدار کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| جمعه عناد سعدون وزیر دفاع کشور عراق به همراه هیئت با حضور در ساختمان ریاست جمهوری پاکستان با دکتر عارف علوی رئیس جمهور دیدار کرد. در این دیدار بر ارتقاء بیشتر همکاری های دوجانبه در همه زمینه های مورد علاقه مشترک تاکید شد.

رئیس جمهور پاکستان در این نشست با بیان اینکه پاکستان به روابط مشترک با عراق اهمیت می دهد، ابراز داشت: پاکستان خواستار تقویت تعاملات دوطرفه در بخش های تجارت، اقتصاد و دفاع است. پاکستان از استقلال، اتحاد سیاسی و تمامیت ارضی عراق به طور کامل حمایت می کند.

براساس اعلامیه بخش رسانه ای کاخ ریاست جمهوری پاکستان، دکتر عارف علوی در این بین پیشنهاد دوره های آموزشی برای پرسنل ارتش عراق در موسسات آموزش دفاعی پاکستان را ارائه کرد و همچنین پیشنهاد کمک به توسعه زیر ساخت ها در عراق با کمک مساعدت فنی و منابع انسانی نیز ارائه شد.

دکتر عارف علوی در ادامه گفتگوی خود بر لزوم همکاری دو کشور در سطوح بین المللی نیز تاکید کرد. وزیر دفاع عراق ابراز داشت که عراق می خواهد روابط اقتصادی و سیاسی خود با پاکستان را بهبود بخشد. وی ضمن ستودن استعداد و توانایی صنعت دفاعی پاکستان، ابراز امیدواری کرد که سفر او موجب گسترش همکاری های دوجانبه می شود.   

ارسال نظر

 
1