خبر فوری

 
دیدار فرمانده نیروی دریایی ارتش پاکستان با آیت الله العظمی حافظ بشیر حسین نجفی
کد خبر :275955435

15:32 1400/11/21


برچسب ها : آیت الله العظمی حافظ بشیر نجفی, پاکستان و عراق, دریابد محمد امجد خان نیازی, دیدار, سفیر پاکستان در عراق, فرمانده نیروی دریایی ارتش پاکستان, نجف,

دریابد محمد امجد خان نیازی فرمانده نیروی دریایی ارتش پاکستان با آیت الله العظمی حافظ بشیر نجفی دیدار و گفتگو کرد.


نجف: به گزارش راز نیوز | دریابد محمد امجد خان نیازی فرمانده نیروی دریایی ارتش پاکستان با آیت الله العظمی حافظ بشیر نجفی دیدار و گفتگو کرد.

طی این دیدار احمد امجد علی سفیر پاکستان در عراق و سرتیپ محمد وصی الدین وابسته نظامی پاکستان حضور داشتند.

آیت الله العظمی حافظ بشیر حسین نجفی طی این دیدار گفت: پاکستان باید روابط تجاری و دفاعی خود با عراق را افزایش دهد. این امر علاوه بر تقویت توان دفاعی عراق، موجب بهبود اقتصاد پاکستان خواهد شد. پاکستان تنها کشور اسلامی دارای بمب اتم در دنیا بوده و توانایی استفاده از آن را نیز دارد.

ایشان همچنین فرمودند: روابط پاکستان باید در تمام بخش ها با عراق افزایش یابد و این برای دو کشور منافع مشترک به همراه دارد. روابط قوی اقتصادی بین پاکستان و عراق موجب بهبود تجارت و اقتصاد دو کشور شده و این امر برای احقاق حقوق مردم دو کشور ضروری می باشد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش پاکستان نیز طی این دیدار آیت الله العظمی حافظ بشیر حسین نجفی را از پیشرفت های حاصل شده در روابط بین پاکستان و عراق آگاه کرد و گفت: انشاء الله روابط بین دو کشور در بخش های مختلف افزایش خواهد یافت و به سطح ایده آل خواهد رسید.

آیت الله العظمی حافظ بشیر حسین نجفی در پایان این دیدار برای پیشرفت و سربلندی جوامع اسلامی دعا کردند.

ارسال نظر

 
1