خبر فوری

 
توافق پاکستان و عراق برای گسترش همکاری های دفاعی میان دو کشور
کد خبر :1703103361

16:13 1399/07/04


برچسب ها : پاکستان و عراق, حامد عباس, زبیده جلال, سفیر عراق, وزیر تولیدات دفاعی پاکستان,

مقامات پاکستان و عراق با اشاره به فرصت های ویژه موجود جهت افزایش همکاری های دوجانبه به ویژه در زمینه دفاعی، برای گسترش همکاری در این بخش اعلام آمادگی نشان دادند.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| مقامات پاکستان و عراق با اشاره به فرصت های ویژه موجود جهت افزایش همکاری های دوجانبه به ویژه در زمینه دفاعی، برای گسترش همکاری در این بخش اعلام آمادگی نشان دادند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، حامد عباس سفیر عراق در اسلام آباد روز جمعه با سرکار خانم زبیده جلال وزیر تولیدات دفاعی دولت فدرال پاکستان دیدار و گفتگو کرد.

دو طرف در این دیدار درباره مناسبات دوجانبه اسلام آباد و بغداد بحث و گفتگو نمودند و بر گسترش سطح همکاری های دوجانبه میان دو کشور تاکید نمودند.

خانم زبیده جلال وزیر تولیدات دفاعی پاکستان در این دیدار با خوشامد گویی به سفیر عراق برای ملت و دولت عراق آرزوی سلامتی، پیروزی و موفقیت روز افزون نمود.

وی با اشاره به فرصت های موجود جهت گسترش همکاری های دو کشور در بخش صنعت دفاعی اظهار داشت: دو کشور می توانند با استفاده از تبادل اطلاعات و مهارت های یکدیگر به توسعه همکاری های دوجانبه در بخش دفاعی کمک کنند.

زبیده جلال در ادامه این دیدار به تشریح نقش ویژه پاکستان در حفظ امنیت منطقه ای پرداخت و گفت: همکاری کشورهای منطقه امری ضروری برای ایجاد صلح و ثبات پایدار است.

حامد عباس سفیر عراق نیز در این دیدار با تقدیر از تلاش های ملت و دولت پاکستان برای ایجاد امنیت و ثبات در منطقه اظهار داشت: ملت و دولت عراق اعتماد ویژه ای به پاکستان دارند و ما خواستار توسعه بیش از پیش روابط و همکاری های دوجانبه میان پاکستان و عراق هستیم.

ارسال نظر

 
1