خبر فوری

 
دستگیری عنصر کلیدی و مغز متفکر عملیات های مختلف تروریستی گروه لشکر جنگوی در کراچی
کد خبر :944943885

13:57 1402/08/02


برچسب ها : ارتش پاکستان, ایالت سند, تروریست های لشکر جنگوی, دایره مبارزه با تروریسم, لشکر جنگوی, لشکر جهنگوی, نارنجک, کراچی, کشف سلاح و مهمات,

طی عملیات سری دایره مبارزه با تروریسم، یک عنصر کلیدی گروه تروریستی لشکر جنگوی به نام حافظ قاسم رشید از شهر کراچی ایالت سند دستگیر و بازداشت شد.


 

کراچی: به گزارش راز نیوز | طی عملیات سری دایره مبارزه با تروریسم، یک عنصر کلیدی گروه تروریستی لشکر جنگوی به نام حافظ قاسم رشید معروف به بلال و گنجا از منطقه پتیل پاره شهر کراچی ایالت سند دستگیر و بازداشت شد.

تروریست حافظ قاسم رشید به عنوان مغز متفکر عملیات های متعددی از جمله قتل امجد صابری، نیروهای رنجرز و سربازان ارتش پاکستان در مناطق مختلف شناخته می شود.

به گفته دایره مبارزه با تروریسم، از عنصر تروریستی دستگیر شده مقادیر قابل توجهی نارنجک دستی، تپانچه و مواد منفجره کشف و ضبط گردید. وی همچنین در دوران محکومیت خود در زندان، شبکه های ترور را مدیریت و رهبری می کرد.

وی از طریق عناصر تروریستی به نام قاسم کیپری و اسحاق بوبی، افرادی همچون امجد صابری خواننده مشهور قوالی پاکستانی، چهار سرباز رنجرز، دو سرباز ارتش پاکستان و چهار شیعه را به قتل رساند.

از همدستان متهم می توان به وسیم بارودی، عبدالله، دانش، حافظ اخلاق، پرویز، قاری عنایت و عبدالله الیاس تیموری اشاره کرد.

تروریست حافظ قاسم رشید همچنین در اعترافات خود به قتل افراد مختلفی از جمله پیر مسعود و عبدالرزاق عباسی پرسنل نظارت زندان نیز اشاره کرده است.

در پایان همچنین سخنگوی دایره مبارزه با تروریسم بیان کرد: تحقیقات با تشکیل پرونده برای متهم آغاز شده است.

ارسال نظر

 
1