خبر فوری

 
دو حمله جبهه آزادی بخش بلوچستان علیه ارتش پاکستان در مشکه
کد خبر :915555389

13:19 1403/01/14


برچسب ها : ارتش پاکستان, جبهه آزادی بخش بلوچستان, سرگرد گهرام بلوچ, گروه های مسلح بلوچ, مشکه,

جبهه آزادی بخش بلوچستان از انجام 2 حمله مختلف علیه نیروهای امنیتی پاکستانی در منطقه مشکه ایالت بلوچستان خبر داد.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جبهه آزادی بخش بلوچستان از انجام 2 حمله مختلف علیه نیروهای امنیتی پاکستانی در منطقه مشکه ایالت بلوچستان خبر داد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در بیانیه‌ای اعلام داشت: فدائیان بلوچ شهرستان آواران 2 حمله مختلف علیه نیروهای پاکستان در منطقه تنک بخش مشکه انجام دادند.

وی گفت: فدائیان بلوچ ما تیم گشت پیاده ارتش دشمن را در حوالی شردوئی در منطقه تنک با استفاده از بمب کنترل از راه دور نشانه گرفتند که در نتیجه آن 2 نظامی در دم کشته و یک تن دیگر نیز مجروح شد.

وی افزود: فدائیان بلوچ ما همچنین نیروهایی را که برای کمک به این تیم پیاده به منطقه اعزام شده بودند را با کمین کردن مورد حمله قرار دادند که منجر به کشته شدن 2 نظامی و زخمی شدن 2 تن دیگر شد.

وی تصریح کرد: پس از این حمله یک دستگاه بالگرد برای انتقال اجساد کشته شدگان و مجروحان به محل وقوع حادثه رسید. فدائیان بلوچ ما پس از ضربه زدن به دشمن با استفاده از بهترین تاکتیک‌های چریکی به پناهگاه‌های امن رسیدند.

سرگرد گهرام بلوچ در پایان خاطرنشان کرد: جبهه آزادی بخش بلوچستان مسئولیت این حملات را بر عهده می‌گیرد و این حملات تا زمان آزادی کامل بلوچستان ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1