خبر فوری

 
سفر رئیس مجلس ملی پاکستان به عراق با هدف توسعه روابط و بررسی وضعیت فاجعه بار غزه
کد خبر :614616325

19:58 1402/08/21


برچسب ها : بغداد, پاکستان و عراق, پاکستان و فلسطین, رئیس مجلس ملی پاکستان, راجا پرویز اشرف, رژیم صهیونیستی, روابط اقتصادی, روابط دوجانبه, روابط نظامی, غزه, مبارزه با تروریسم, مردم فلسطین, مسئله فلسطین, نخست وزیر عراق, نوار غزه, همکاری دوجانبه,

راجا پرویز اشرف رئیس مجلس ملی پاکستان طی سفر به بغداد با محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق به گفتگو و رایزنی در خصوص وضعیت فاجعه بار غزه پرداخت.


 

بغداد: به گزارش راز نیوز | راجا پرویز اشرف رئیس مجلس ملی پاکستان طی سفر به بغداد با محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق به گفتگو و رایزنی در خصوص وضعیت فاجعه بار غزه پرداخت.

در این دیدار، مقامات پاکستان و عراق ضمن بررسی ابعاد مختلف روابط دوجانبه، راه های تقویت و توسعه همکاری نظامی میان پاکستان و عراق را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

آنها همچنین با پرداختند به وضعیت دردناک غزه، مقامات رژیم غاصب صهیونیستی را به دلیل بمباران غیر نظامیان، بیمارستان ها و پناهگاه ها به شدت محکوم کردند.

در پایان این نشست، محمد شیاع السودانی بر تعهد عراق نسبت به تقویت روابط با پاکستان در راستای تضمین یکپارچگی اقتصادی و همکاری مبارزه با تروریسم تاکید کرد.

ارسال نظر

 
1