خبر فوری

 
 
بازداشت یکی دیگر از شیعیان پاراچنار توسط نیروهای امنیتی پاکستان
کد خبر :510374636

11:09 1403/02/03


برچسب ها : افراد ربوده شده شیعه, پاراچنار, تیپ زینبیون, دایره مبارزه با تروریسم, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, شیعه, شیعیان پاکستان, نیروهای امنیتی پاکستان,

در ادامه روند بی وقفه نهادهای امنیتی پاکستان علیه شیعیان پاراچنار یکی دیگر از اهالی شیعه این منطقه به اتهام واهی ارتباط با لشکر زینبیون مورد بازداشت قرار گرفت.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| در ادامه روند بی وقفه نهادهای امنیتی پاکستان علیه شیعیان پاراچنار یکی دیگر از اهالی شیعه این منطقه به اتهام واهی ارتباط با لشکر زینبیون مورد بازداشت قرار گرفت.

طبق اعلام مقامات دایره مبارزه با تروریسم، نیروهای این دایره به همراه مأموران سرویس‌های اطلاعاتی در یک عملیاتی در منطقه پاراچنار مرکز شهرستان آژانس کُرم ایالت خیبر پختون خوا یک عضو لشکر زینبیون به نام منهاج حسین را دستگیر کردند.

این مقامات مدعی شدند فرد دستگیر شده در ترور هدفمند افراد و دیگر فعالیت‌های تروریستی در منطقه نقش دارد و از وی یک قبضه اسلحه نیز کشف شده است.

لازم به ذکر است این چهارمین مورد از بازداشت شهروندان شیعه پاراچنار به اتهام ارتباط با لشکر زینبیون پس از تروریستی قرار دادن این گروه توسط دولت فدرال پاکستان به شمار می‌رود.

پیش از این 3 تن از شهروندان شیعه پاراچنار به نام‌های اشرف حسین، جمیل حسین و فضل حسین توسط نیروهای امنیتی پاکستان دستگیر و به محل نامشخص منتقل شده‌اند.

بخوانید: تداوم اقدامات ضد شیعه نهادهای امنیتی پاکستان در پاراچنار
 

ارسال نظر

 
1