خبر فوری

 
بازدید هیئت پاکستانی به سرپرستی صادق سنجرانی از شهر نجف اشرف و دیدار با نماینده پارلمان عراق
کد خبر :1988774494

15:20 1402/09/17


برچسب ها : پاکستان و عراق, رئیس مجلس سنا, رئیس مجلس سنای پاکستان, روابط دوجانبه, روابط فرهنگی, محمد صادق سنجرانی, نجف, همکاری دوجانبه,

محمد صادق سنجرانی رئیس مجلس سنا با سرپرستی هیئتی از پاکستان در جریان سفر خود به عراق، روز گذشته 16 آذر (7 دسامبر) وارد شهر نجف اشرف شد.


 

نجف اشرف: به گزارش راز نیوز | محمد صادق سنجرانی رئیس مجلس سنا با سرپرستی هیئتی از پاکستان در جریان سفر خود به عراق، روز گذشته 16 آذر (7 دسامبر) وارد شهر نجف اشرف شد.

وی پس از بازدید از شهر نجف اشرف با عبدالهادی الحسناوی نماینده پارلمان عراق به گفتگو و رایزنی در خصوص موضوعات مورد علاقه دوجانبه پرداخت.

در همین حال، محمد صادق سنجرانی جایگاه شهر نجف را از نظر تاریخ اسلام بسیار حائز اهمیت عنوان کرد و گفت: پاکستانی ها این شهر را به عنوان یکی از مقدس ترین مکان ها می ستایند و چنین احساساتی باعث تقویت بیشتر روابط فرهنگی و مذهبی بین دو ملت می شود.

در ادامه این نشست، عبدالهادی الحسناوی نماینده پارلمان عراق پاکستان را تنها کشور هسته ای در جهان اسلام توصیف کرد و گفت: مردم عراق پاکستان را خانه دوم خود می دانند و دستاوردهای بزرگ این کشور را به رسمیت می شناسند.

لازم به ذکر است، سناتورها دلاور خان، فیصل سلیم رحمان و محمد عبدالقادر، رئیس مجلس سنای پاکستان را در این نشست همراهی کردند.

 

ارسال نظر

 
1