خبر فوری

 
تلفات درپی انفجار موتورسیکلت بمب گذاری شده در پیشاور
کد خبر :1969665122

09:18 1402/12/20


برچسب ها : انفجار بمب, انفجار پیشاور, پیشاور, سرپرست ارشد پلیس,

صبح امروز یکشنبه (20 اسفند) درپی انفجاری در خیابان ناصرباغ شهرستان پیشاور، دو تن کشته و یک نفر زخمی شد.


پیشاور: به گزارش راز نیوز| صبح امروز یکشنبه (20 اسفند) درپی انفجاری در خیابان ناصرباغ شهرستان پیشاور، دو تن کشته و یک نفر زخمی شد.

کاشف آفتاب عباسی سرپرست ارشد عملیاتی پلیس پیشاور در گفتگو با مطبوعات در شرح این ماجرا گفت: صبح امروز، موتورسیکلت بمب گذاری شده در خیابان ناصر باغ منفجر شد که در اثر این انفجار، دو نفر کشته و یک تن هم زخمی شده است.

وی افزود: تیم خنثی سازی بمب و نیروی دایره مبارزه با تروریسم CTD در محل حضور دارند و درحال جمع آوری اطلاعات می باشند.

آفتاب عباسی در ادامه اظهار داشت که در این انفجار از 4 الی 5 کیلوگرم مواد منفجره استفاده شده است، این مواد از نقطه ای به نقطه ی دیگر درحال انتقال بود که در مسیر در خیابان ناصرباغ منفجر شده است.

تکمیلی:

براساس گزارش کاربران نزدیک به ارتش پاکستان در رسانه ایکس: دو فرد کشته شده و فرد زخمی از عناصر تروریستی هستند . اسامی دو تروریست به هلاکت رسیده محمد سلیمان و امیر می باشد که محمد سلیمان از اهالی دیر می باشد و به صورت موقت در پیشاور درحال سکونت بود. تروریست زخمی که زنده مانده است با اسم عثمان شناسایی شده است که پس از به هوش آمدن، روند تحقیقات و بازجویی از وی آغاز خواهد شد.

بر اساس کارت شناسایی به دست آمده از محل حادثه، محمد سلیمان فرزند عاشق حسین از دانشجویان مدرسه "وفاق المدارس العربیه پاکستان" می باشد؛ مدرسه نامبرده معروف به پرورش عناصر تکفیری است.

ارسال نظر

 
1