خبر فوری

 
 
کشته شدن 7 نظامی پاکستانی در حمله انتحاری در وزیرستان شمالی
کد خبر :1740195266

13:21 1402/12/26


برچسب ها : ارتش پاکستان, ایالت خیبر پختون خوا, تروریست های ناشناس, حمله انتحاری, حمله تروریستی, درگیری مسلحانه, وزیرستان شمالی,

در پی حمله انتحاری عناصر تروریستی در ایالت خیبر پختون خوا 7 تن از نظامیان پاکستانی از جمله 2 افسر درجه دار ارتش کشته شدند.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| در پی حمله انتحاری عناصر تروریستی در ایالت خیبر پختون خوا 7 تن از نظامیان پاکستانی از جمله 2 افسر درجه دار ارتش کشته شدند.

طبق اعلام منابع آگاه، عناصر تروریستی صبح امروز(شنبه) با استفاده خودروی مملو از مواد منفجره را درب یکی از تاسیسات نظامی ارتش پاکستان واقع در منطقه کدی از توابع بخش میرعلی شهرستان وزیرستان شمالی را هدف حمله انتحاری قرار دادند که منجر به فروریختن دیوارهای این مرکز نظامی شد.

مهاجمان تروریست بلافاصله پس از این حمله انتحاری وارد محوطه مرکز نظامی شده و اقدام به مقابله با نیروهای مستقر در این مرکز شدند.

در جریان این حمله درگیری مسلحانه و تبادل آتش شدیدی میان مهاجمان تروریست و نیروهای نظامی ارتش پاکستان صورت گرفت که در نتیجه آن 7 تن از نظامیان پاکستانی از جمله 2 افسر درجه دار شامل سرهنگ دوم سید کاشف علی (39 ساله از اهالی کراچی) و سروان محمد احمد بدر (23 ساله از تله گنگ) کشته شدند.

اسامی دیگر جان باختگان این حمله تروریستی به این شرح اعلام شده است: گروهبان یکم صابر، سرجوخه خورشید و سربازان وظیفه راجا، سجاد و ناصر.

در پی وقوع این حمله مهیب تروریستی، تیم عملیات ویژه برای کنترل وضعیت و مقابله با مهاجمان به محل درگیری اعزام گردید.

یکی از افسران محلی از شدت بالای تلفات این حمله تروریستی خبر داد و گفت: ما فعلا در حال شمارش اجساد هستیم.

یکی از منابع بیمارستانی منطقه میر علی از انتقال بیش از 12 نظامی مجروح به این مرکز درمانی خبر داد.

با توجه به وخامت اوضاع مجروحان، از بالگرد برای انتقال آنها به نزدیکترین مرکز درمانی کمک گرفته شده است.

همچنین در نتیجه اقدام متقابل نیروهای امنیتی پاکستان، 6 تن از مهاجمان این حمله تروریستی نیز به درک واصل شدند.

ارسال نظر

 
1