خبر فوری

 
دخالت اسرائیل در امور داخلی پاکستان: وضعیت حقوق بشر در پاکستان نگران کننده است
کد خبر :162218929

14:20 1402/04/20


برچسب ها : پاکستان و اسرائیل, حقوق بشر, سازمان ملل متحد, عمران خان, محکوم کردن,

رژیم صهیونیستی در نشست حقوق بشر سازمان ملل متحد به پاکستان پیشنهاد داد تا برای متوقف کردن اقداماتی از قبیل ربایش، خشونت، سرکوب اعتراضات مسالمت آمیز و خشونت علیه اقلیت های مذهبی گام موثری بردارد.


تل آویو: به گزارش راز نیوز| رژیم صهیونیستی در نشست حقوق بشر سازمان ملل متحد به پاکستان پیشنهاد داد تا برای متوقف کردن اقداماتی از قبیل ربایش، خشونت، سرکوب اعتراضات مسالمت آمیز و خشونت علیه اقلیت های مذهبی گام موثری بردارد.

گفتنی است در پنجاه و سومین نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد در ژنو سوئیس، گزارشی در خصوص حقوق بشر در پاکستان ارائه شد که مورد بحث کشورهای شورا از جمله رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

آدی فرجون معاون نماینده دائم اسرائیل در سازمان ملل متحد در حضور نماینده پاکستان بیان داشت که اسرائیل در مجموع نگران اوضاع حقوق بشر در پاکستان است، جایی که ربایش، خشونت، سرکوب اعتراضات مسالمت آمیز، خشونت علیه اقلیت های مذهبی و دیگر گروه ها جریان دارد.

شایان ذکر است که منابع خبری پاکستان این واکنش اسرائیل را در حمایت از عمران خان نخست وزیر اسبق این کشور اعلام می کنند که تحت فشار شدید هیئت حاکمه نظامی قرار گرفته است.

ارسال نظر

 
1