خبر فوری

 
ژنرال پاتریک سندرز: توانایی ارتش پاکستان با رهبری عاصم منیر بی نظیر است
کد خبر :1096200762

15:21 1403/02/02


برچسب ها : ارتش پاکستان, پاکستان و انگلیس, رئیس ستاد کل نیروهای مسلح انگلیس, ژنرال پاتریک سندرز, ژنرال سید عاصم منیر احمد, فرمانده ارتش پاکستان,

ژنرال پاتریک سندرز رئیس ستاد کل نیروهای مسلح انگلیس حرفه‌ای بودن ارتش پاکستان را غیر قابل مقایسه دانست.


لندن: به گزارش راز نیوز | ژنرال پاتریک سندرز رئیس ستاد کل نیروهای مسلح انگلیس حرفه‌ای بودن ارتش پاکستان را غیر قابل مقایسه دانست.

وی این اظهارات را در مراسمی در لندن با حضور افسران انگلیسی که از کالج فرماندهی و ستاد کویته فارغ التحصیل شدند، عنوان کرد.

ژنرال پاتریک سندرز از رهبری ژنرال سید عاصم منیر رئیس ستاد کل ارتش پاکستان تقدیر و تمجید کرد و گفت: ارتش پاکستان به توانایی های رزمی اشراف کامل دارد و به دلیل توانایی خود در دفاع از کشور و همچنین حمایت قابل توجه اش از کشورهای شریک، شناخته شده است.

وی همچنین پاکستان را به عنوان اولویت اصلی ارتش انگلیس در جنبه های مختلف همکاری های دفاعی معرفی کرد و صداقت و درستی افسران نیروهای مسلح پاکستان را مورد ستایش قرار داد و گفت: سخاوت بی نظیر ملت پاکستان مثال زدنی است.

ژنرال پاتریک سندرز در پایان سخنان خود از تلاش های انجام شده توسط جناح های دفاعی پاکستان و کمیسیون عالی انگلیس در رابطه با دیپلماسی نظامی برای ارتقای روابط طولانی مدت میان دو کشور قدردانی کرد.

ارسال نظر

 
1