خبر فوری

 
استفاده نهادهای پاکستان از تکنولوژی هک تلفن همراه رژیم صهیونیستی
کد خبر :1067929092

18:31 1402/05/13


برچسب ها : FIA, آژانس تحقیقات فدرال, پاکستان و اسرائیل, پاکستان و رژیم صهیونیستی, جاسوسی, روابط دوجانبه, هاآرتص,

خبرگزاری هاآرتص رژیم صهیونیستی در گزارشی مدعی شده است که آژانس تحقیقات فدرال پاکستان (FIA) و چندین واحد پلیس این کشور از محصولات ساخت یک شرکت فناوری اسرائیلی برای هک تلفن همراه استفاده می کنند.


اسرائیل: به گزارش راز نیوز| خبرگزاری هاآرتص رژیم صهیونیستی در گزارشی مدعی شده است که آژانس تحقیقات فدرال پاکستان (FIA) و چندین واحد پلیس این کشور از محصولات ساخت یک شرکت فناوری اسرائیلی برای هک تلفن همراه استفاده می کنند.

طبق اخباری که روز پنجشنبه در روزنامه اسرائیلی "هاآرتص" منتشر شد، FIA از سال 2012 از محصولات فناوری سایبری اسرائیل "Celebrate" استفاده می کند. این فناوری، جهت هک کردن رمز تلفن همراه، کپی کردن داده های امن، تصاویر، پیام های متنی، داده های ارتباطی، تاریخچه تماس و غیره از داخل تلفن استفاده می شود.

شرکت اسرائیلی مدعی است که محصولات و ابزار خود را صرفا به پلیس و آژانس های اطلاعاتی می فروشد. اما خبرگزاری هاآرتص گفته است که شواهدی مبنی بر استفاده از ابزارهای هک اسلیبرت علیه سازمان‌هایی که برای حقوق بشر، اقلیت‌ها و جامعه LGBTQ در طول سال‌ها کار می‌کنند، وجود دارد.

گفته می شود که شرکت Celebrate فروش مستقیم یا غیرمستقیم محصولات خود به پاکستان را تکذیب کرده است.

این روزنامه اسرائیلی بر اساس سندی که در اختیار دارد مدعی شد که شواهدی دال بر ارتباط بین UFED و FIA، پلیس پنجاب و پیشاور دارد. لازم به ذکر است که در بورس، Celebrate با نام UFED فعالیت می کند.

روزنامه هاآرتص چندین بار اخباری را درباره اسلیبرت منتشر کرده است که بر اساس آن، گردان های اقدام سریع بلاروس، چین، اوگاندا، ونزوئلا، اندونزی، فیلیپین، روسیه، اتیوپی و بنگلادش از خریداران این شرکت هستند.

در سال 2012، گزارشی از روزنامه هاآرتص به نقل از گزارشی از وزارت بازرگانی انگلیس مبنی بر صادرات تجهیزات دفاعی اسرائیل به پاکستان همراه با کشورهای عربی، از جمله سامانه های جنگ الکتریکی، منتشر شده بود.

ارسال نظر

 
1