خبر فوری

 
 

لیست اخبار

سفر یک هیئت عالی رتبه پاکستان به سرزمین‌های اشغالی برای مذاکرات محرمانه با صهیونیست‌ها

16:05 1401/06/29


برچسب ها: احمد قریشی , اورشلیم پست , به رسمیت شناختن اسرائیل , پاکستان و اسرائیل , پاکستان و رژیم صهیونیستی , پرویز مشرف , رئیس جمهور رژیم صهیونیستی , رژیم صهیونیستی , رسانه های اسرائیل ,

تنها چند ماه پس از سفر گروهی از اتباع آمریکایی پاکستانی‌الاصل به سرزمین‌های اشغالی، گزارش‌های تأیید شده از سفر یک هیئت دیگر پاکستانی به اسرائیل برای انجام مذاکرات سری با مقامات رژیم صهیونیستی حکایت دارد.

اطهر من الله: دولت و ارتش پاکستان مسئول رسیدگی به ربایش افراد در این کشور می باشند

17:14 1400/09/23


برچسب ها: اعتراض , پرویز مشرف , دادگاه عالی اسلام آباد , دولت پاکستان , ربودن , ربودن افراد , ربودن افراد بلوچ , فرمانده ارتش پاکستان ,

اطهر من الله رئیس دادگاه عالی اسلام آباد در پی اعتراض به روند سعودی ربودن افراد به ویژه در بلوچستان، فرمانده ارتش و مسئولان اجرایی دولت پاکستان و ارتش را مورد خطاب قرار داد.

آیا پاکستان در حال زمینه سازی برای آغاز روابط با اسرائیل است؟

14:56 1399/10/05


برچسب ها: ارتش پاکستان , به رسمیت شناختن اسرائیل , پاکستان و اسرائیل , پاکستان و رژیم صهیونیستی , پرویز مشرف , هیئت حاکمه پاکستان ,

در حالی که کشورهای اسلامی برای آغاز روابط دیپلماتیک با رژیم صهیونیستی در حال رقابت با یکدیگر هستند، پاکستان نیز به نوبه خود با توجه به شرایط موجود و بررسی ابعاد مختلف تلاش نموده است تا از این میدان عقب نماند و به پیروی از سروران عربی خود روابط دیپلماتیک با این رژیم آدمکش را حتی به صورت غیر رسمی و مخفیانه آغاز کند.

ارائه نامه کتبی به دیوان عالی پاکستان توسط وکیل خبرنگار کشته شده آمریکایی-صهیونیستی

16:35 1399/09/30


برچسب ها: احمد عمر سعید شیخ , پرونده , پرویز مشرف , دادگاه عالی سند , دانیل پرل , دیوان عالی پاکستان , روزنامه نگار , روزنامه نگار آمریکایی , قتل , گروه القاعده , متهم به قتل ,

بر اساس گزارشی که روز یکشنبه در روزنامه اکسپرس تریبون منتشر شد، فیصل صدیقی وکیل والدین پرل نامه کتبی را به دیوان عالی کشور ارائه کرده است که در آن احمد عمر سعید شیخ ادعا می کند مقصر واقعی عطاء الرحمان یک تروریست از کراچی است که این نامه در جلسه دادرسی تجدیدنظر علیه تبرئه چهار متهم پرونده قتل پرل ارائه شد.

نقش مهم کشورهای عربی و آمریکا در تغییر سیاستمداران و سرنوشت پاکستان

17:35 1398/11/06


برچسب ها: امارات متحده عربی , پاکستان و آمریکا , پرویز مشرف , عربستان سعودی ,

آمریکا برای خروج پرویز مشرف رئیس جمهور و ژنرال اسبق ارتش پاکستان از این کشور و کنار گذاشتن کرسی قدرت، از شاه عبدالله پادشاه عربستان سعودی و شاهزاده محمد فرمانروای سابق دبی خواستار پرداخت مبلغ 4 میلیون دلار در سال 2008 به ژنرال مشرف شده بود.

واکنش ارتش پاکستان نسبت به حکم اعدام پرویز مشرف

19:14 1398/09/26


برچسب ها: ارتش , اعدام , پاکستان , پرویز مشرف , حکم , رئیس جمھور پاکستان , ژنرال , سابق ,

ارتش پاکستان به حکم اعدام رئیس جمهورسابق پرویز مشرف واکنش نشان داد واظهارداشت پرویز مشرف به هیچ وجه نمی تواند خیانت کار باشد۔

پرویز مشرف رئیس جمهور سابق پاکستان به اتهام خیانت بزرگ محکوم به مرگ شد

13:33 1398/09/26


برچسب ها: ارتش پاکستان , پرویز مشرف , حکم اعدام , دادگاه ویژه , رئیس جمهور سابق پاکستان ,

ژنرال پرویز مشرف رئیس جمهور اسبق پاکستان امروز سه شنبه با رأی موافق دو قاضی از بین سه قاضی دادگاه ویژه در پرونده خیانت بزرگ، مجرم شناخته شده و محکوم به اعدام گردید.

بیانیه پرویز مشرف در حمایت از عمران خان نخست وزیر فعلی پاکستان

15:13 1398/06/15


برچسب ها: پاکستان , پرویز مشرف , عمران خان , لندن , هند , کشمیر ,

ژنرال پرویز مشرف رئیس جمهور اسبق پاکستان، طی گفتگو با سطان محمود چودری‌ نخست وزیر اسبق کشمیر پاکستان و رئیس حزب تحریک انصاف PTI در کشمیر، گفت: هیچ جایگزینی برای عمران خان نخست وزیر فعلی پاکستان وجود ندارد و او است که در حال حاضر می‌تواند رهبری پاکستان را در اختیار داشته باشد.

افشاگری پرویز مشرف در رابطه با استفاده سازمان اطلاعاتی پاکستان از جیش محمد برخلاف هند

17:38 1398/01/24


برچسب ها: پاکستان , پرویز مشرف , تروریست , جیش محمد , هند ,

پرویز مشرف رئیس جمهور سابق کشور پاکستان از استفاده سازمان اطلاعاتی پاکستان ISI از گروه تروریستی جیش محمد برخلاف کشور هند همزمان با دوران اقتدار خود خبر داد.

دستور العمل کتبی علیه خیانت سنگین پرویز مشرف صادر شد

23:16 1397/12/20


برچسب ها: پاکستان , پرویز مشرف , دادگاه , دستور , رئیس جمهور سابق ,

پرونده خیانت سنگین پریز مشرف رئیس جمهور سابق بعد از برسی امروز با دستور العمل کتبی روانه دادگاه شد۔

<< 1 2 > >>
 
1