خبر فوری

 
 
 

لیست اخبار

تاکتیک تکراری نهاد های امنیتی پاکستان برای کسب مدال موفقیت با معرفی فرد ربوده شده به عنوان مجرم، این بار در پرونده بلال خان

19:54 1400/06/30


برچسب ها: افراد تکفیری , افراد ربوده شده شیعه , پاکستان , شیعیان پاکستان , محمد بلال خان ,

نیروی پلیس پایتخت پاکستان به همراه وزیر کشور پاکستان طی تاکتیکی تکراری که سعی داشتند برای تکمیل یکی از پرونده های قتل عناصر فعال تکفیری، یکی از شیعیان پاراچنار را عامل قتل معرفی کنند، برملا شد.

حضور اورنگزیب فاروقی در منزل محمد بلال خان خبرنگار مقتول پاکستانی / دستگیری قاتل محمد بلال خان

15:26 1398/03/31


برچسب ها: پاکستان , تروریست , تروریسم , داعش , سپاه صحابه , محمد بلال خان ,

عطاء محمد دیشانی، نارب نواز طاهر به همراه اورنگزیب فاروقی رهبر گروه اهل سنت و الجماعت پاکستان ( گروه تروریستی سپاه صحابه) برای عرض تسلیت و فاتحه خانی در منزل محمد بلال خان خبرنگار مقتول پاکستانی عضو گروه تروریستی داعش حضور یافته و به خانواده او تسلیت گفتند.

شیخ سعودی: محمد بلال خان یک مانعی در مسیر شیعه و ایران در پاکستان بود

15:41 1398/03/29


برچسب ها: ایران , پاکستان , عربستان سعودی , محمد بلال خان ,

عبد الله معیوف الجعید یکی از شیوخ عربستانی درپی قتل محمد بلال خان از اعضای گروه تروریستی داعش در پاکستان ابراز تاسف کرده و در پیام تویتری خود نوشت: ترور محمد بلال خان به دست یکی از رافضی های ایرانی صورت گرفته است، زیرا بلال در پاکستان به عنوان مانع و سدی مقابل شیعیان و ایران شناخته می‌شد.

محمد بلال خان خبرنگار مقتول در سخنان مفتی امجد عباس

19:47 1398/03/28


برچسب ها: پاکستان , محمد بلال خان , نکفیری ,

مفتی امجد عباس از مسئولان جامعه الکوثر پاکستان در اسلام آباد با ابراز تاسف از قتل محمد بلال خان فعال فضای مجازی و خبرنگار پاکستانی، در سخنانی در صفحه فیس بوک خود نوشت: محمد بلال خان کسب و کار ایجاد نفرت ها را داشت، و در این راستا شبانه روز تلاش کرد.

<< 1 >>
 
1