خبر فوری

 
 

لیست اخبار

روزنامه نگار ارشد پاکستانی خبر داد: فشار ریاض بر مقامات اسلام آباد برای کاهش سطح مناسبات با چین و عدم همکاری در سرمایه گذاری پکن در ایران

12:48 1399/05/27


برچسب ها: CPEC , پاکستان و آمریکا , پاکستان و ایران , پاکستان و چین , پاکستان و عربستان سعودی , پروژه سی پک , شاه محمود قریشی , شاهد میتلا ,

یک روزنامه نگار پاکستانی از اعمال فشار عربستان سعودی بر مقامات پاکستان جهت پایان حمایت از چین در مناقشه مرزی وی با هند و عدم همکاری در سرمایه گذاری پکن در ایران خبر داد.

سهیل محمود در گفتگو با دیوید هل: پاکستان به روابط خود با آمریکا اهمیت می دهد

18:11 1399/05/22


برچسب ها: پاکستان و آمریکا ,

طی گفتگوی میان سهیل محمود معاون وزیر امور خارجه پاکستان و دیوید هل معاون وزیر امور خارجه آمریکا از طریق ویدیو کنفرانس، طرفین به گفتگوی مفصل در مورد روابط دوجانبه و مهم پرداختند.

وزارت امور خارجه آمریکا: گفتگوی میان دو مقام پاکستان و آمریکا سازنده بود

15:09 1399/05/22


برچسب ها: پاکستان و آمریکا , تروریست , تروریسم ,

طی گفتگوی تلفنی میان شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان و دیوید هل معاون وزیر امور خارجه آمریکا، طرفین به رایزنی در رابطه با امور دوجانبه پرداختند.

آغاز سفر های زلمی خلیلزاد نماینده ویژه آمریکا

14:42 1399/05/05


برچسب ها: پاکستان و آمریکا , طالبان , مذاکرات صلح ,

سخنگوی وزارت امور خارجه ایالات متحده آمریکا در بیانیه ای از حرکت زلمی خلیل زاد نماینده ویژه آمریکا در امور افغانستان به افغانستان و سپس به پاکستان خبر داد و گفت: وی علاوه بر پاکستان و افغانستان، به نروژ، قطر و بلغارستان نیز سفر خواهد کرد.

ابراز نگرانی آمریکا از حملات به روزنامه نگاران و محدودیت آزادی بیان در پاکستان

14:48 1399/05/04


برچسب ها: پاکستان و آمریکا , روزنامه نگار ,

وزارت امور خارجه آمریکا در بیانیه ای محدودیت های آزادی بیان و حملات علیه روزنامه نگاران در پاکستان را باعث نگرانی خواند .

صعود 7 پله ای پاکستان در شاخص امنیت هسته ای

15:11 1399/05/02


برچسب ها: انرژی هسته ای , پاکستان و آمریکا ,

سازمان ابتکار تهدید هسته ای آمریکا در گزارشی پاکستان را با افزایش 7 پله در شاخص امنیتی، امن قرار داد و گفت: این کشور با اجرای شاخص ان تی آی و آیین نامه های جدید، بیشترین اقدامات مربوط به امنیت و کنترل را انجام داده است.

توافق پاکستان و آمریکا در زمینه مقابله با کودک ربایی

14:12 1399/04/26


برچسب ها: امضای توافقنامه , پاکستان و آمریکا , کودک ربایی ,

مقامات پاکستان و آمریکا توافقنامه ی مربوط به همکاری در زمینه مقابله با موارد کودک ربایی را به امضاء رساندند، این توافقنامه از دهم مهرماه سال جاری به صورت رسمی اجرایی خواهد شد.

اسد مجید خان: همکاری در بخش آموزش یک فصل درخشان در روابط دوجانبه پاکستان و آمریکا است

17:06 1399/04/19


برچسب ها: آموزش , پاکستان و آمریکا ,

اسد مجید خان سفیر اسلام آباد در واشنگتن طی سخنرانی در مراسم برگزار شده با محوریت "همکاری میان پاکستان و آمریکا در بخش آموزش" در سفارتخانه پاکستان، گفت: همکاری بخش آموزش یک فصل درخشان در روابط دوجانبه پاکستان و آمریکا است.

زلمی خلیلزاد: تلاش های مثبت پاکستان در زمینه روند صلح افغانستان را مورد ستایش قرار می دهیم

14:32 1399/04/12


برچسب ها: پاکستان و آمریکا , زلمی خلیل زاد , نماینده ویژه آمریکا در امور افغانستان ,

سفارتخانه آمریکا در اسلام آباد در بیانیه ای از سفر زلمی خلیلزاد نماینده ویژه آمریکا در امور افغانستان و مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری توسعه جهانی آمریکا به پاکستان و دیدار با مقامات این کشور خبر داد.

دیدار زلمی خلیل زاد نماینده ویژه آمریکا با شاه محمود قریشی

17:53 1399/04/11


برچسب ها: پاکستان و آمریکا , پاکستان و افغانستان , زلمی خلیل زاد ,

زلمی خلیلزاد نماینده ویژه آمریکا برای امور افغانستان طی نخستین دیدار خود، با شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان دیدار و گفتگو کرد.

<< < 72 73 74 75 76 77 78 > >>
 
1