خبر فوری

 
 
 

لیست اخبار

دستگیری اسلم فاروقی شهروند پاکستانی و فرمانده بخش خراسان داعش در افغانستان

22:45 1399/01/16


برچسب ها: افغانستان , پاکستان , داعش , شهروندان پاکستان , کابل ,

اسلم فاروقی شهروند پاکستان و فرمانده بخش خراسان داعش به همراه 19 نفر توسط نیروهای امنیتی افغانستان دستگیر شد.

دستگیری فرمانده داعش در گوجرانواله

15:49 1399/01/14


برچسب ها: CTD , تروریست , تروریسم , داعش , سازمان مبارزه با تروریسم ,

سازمان ضد تروریستی پاکستان CTD طی عملیاتی در شهر گوجرانواله یکی از فرماندهان گروه تروریستی داعش به نام زین العابدین را دستگیر کرد.

دستگیری دکتر پاکستانی به اتهام تروریسم در آمریکا

17:43 1399/01/05


برچسب ها: پاکستان و آمریکا , تروریست , تروریسم , داعش ,

محمد مسعود 28 ساله یک پزشک پاکستانی و هماهنگ کننده سابق تحقیقات کلینیک مایو به اتهام پشتیبانی مالی از سازمان تروریستی داعش و قصد حمله به آمریکا، توسط مقامات اف بی آی در فرودگاه بین المللی سنت پل مینیاپولیس دستگیر شد.

طعنه زنی خبرگزاری پاکستانی به ادامه حضور رزمندگان زینبیون در سوریه

16:41 1399/01/05


برچسب ها: ادلب , ارتش ترکیه , ترکیه , تیپ زینبیون , خبرگزاری های پاکستان , داعش , سازمان اطلاعات پاکستان , سرویس های اطلاعاتی پاکستان , سوریه ,

پایگاه خبری شبکه تلویزیونی سماء با انتشار عنوانی در وبگاه خود مدعی پایان مبارزات علیه داعش و همچنین حفاطت از حرم حضرت زینب(س) شده است و ادامه حضور رزمندگان پاکستانی زینبیون در سوریه را مورد انتقاد قرار داده و آنان را «مدافعان اسد» نامیده است.

گروه تروریستی داعش مسئولیت حمله روز گذشته در کابل را برعهده گرفت / واکنش ها

14:37 1398/12/17


برچسب ها: آمریکا , افغانستان , حمله , داعش , طالبان ,

گروه تروریستی داعش با انتشار پیامی مسئولیت حمله مسلحانه روز گذشته علیه مراسم بزرگداشت بیست و پنجمین سالگرد شهادت عبدالعلی مزاری رهبر شیعه افغانستان به دست طالبان را که منجر به شهادت 32 شهروند و زخمی شدن 81 نفر شد را برعهده گرفت. براساس بیانیه این گروه تروریستی، دو مهاجم بوسیله سلاح های سنگین، نارنجک دستی و موشک مراسم را هدف قرار دادند.

وزیر امور خارجه پاکستان: خطر داعش تهدید مشترکی برای ایران و پاکستان است

17:40 1398/12/15


برچسب ها: پاکستان و افغانستان , پاکستان و ایران , تروریست , تروریسم , داعش , گروه القاعده , وزیر امور خارجه ,

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان طی سخنرانی در مجلس سنای پاکستان، گفت: خطر داعش تهدید مشترکی برای ایران و پاکستان است. از اظهارات جواد ظریف همتای ایرانی خود در مورد جوی خون در دهلی نو استقبال می کنیم و مواضع ایران در رابطه با کشمیر باعث دلگرمی پاکستان هستند.

کشیده شدن درگیری گروه های تروریستی از افغانستان به پاکستان

16:13 1398/11/29


برچسب ها: اهل سنت و الجماعت , پاکستان و افغانستان , تروریست , تروریسم , داعش , سپاه صحابه , طالبان افغانستان , لشکر جنگوی ,

عامر حسینی خبرنگار خبرگزاری پاکستان در خصوص انفجار روز گذشته در مرکز ایالت بلوچستان، گفت: برخی از منابع سازمان های امنیتی بر این باورند که این انفجار نتیجه درگیری جاری میان طالبان افغانستان و گروه جدا شده از آن "داعش" در افغانستان است.

سناتور فرحت الله بابر: ایران و قاسم سلیمانی در جلوگیری از ورود داعش به پاکستان نقش اساسی ایفا کرده اند

18:11 1398/11/20


برچسب ها: پاکستان و ایران , تروریست , تروریسم , داعش , دونالد ترامپ , رئیس جمهور , سردار قاسم سلیمانی ,

سناتور فرحت الله بابر طی سخنرانی در سمینار برگزار شده در هتل پایتخت پاکستان توسط بنیاد فلسطین و موسسه مطالعات سیاسی، گفت: ایران و قاسم سلیمانی نقش مهمی در جلوگیری از ورود داعش به پاکستان ایفا کرده اند.

هشدار پادشاه اردن: خطر منظم شدن مجدد داعش

18:50 1398/10/24


برچسب ها: اردن , پادشاه , تروریست , تروریسم , داعش ,

شاه عبدالله پادشاه اردن روز گذشته طی مصاحبه با "فرانس 24" قبل از ملاقات با رهبران اروپایی، در پیامی هشدار آمیز با بیان تلاش های داعش برای منظم شدن مجدد، این امر را خطری جدی درصورت وقوع برای خاورمیانه قرار داد.

نقش رژیم صهیونیستی در تنش میان آمریکا و ایران

16:09 1398/10/21


برچسب ها: آمریکا , پاکستان و ایران , تروریست , داعش ,

محسن رضا ملک تحلیلگر و مقاله نویس پایگاه خبری پاکستان "نیشن" در مقاله ای با اشاره به رویدادهای اخیر منطقه که منجر به افزایش تنش ها میان آمریکا و ایران شده است، با جانبداری از کشور ایران و بر حق خواندن این کشور، نوشت: اگر پشت پرده این درگیری ها را ببینیم، قطعا اسرائیل را خواهیم یافت و در این که اسرائیل از اولویت های اصلی سیاست های خارجی دو کشور بوده نیز شکی نیست.

<< < 14 15 16 17 18 19 20 > >>
 
1