خبر فوری

 
 
 

لیست اخبار

ژنرال باجوا: امکان هیچگونه سازشی درمورد کشمیر وجود ندارد

19:22 1398/05/23


برچسب ها: ارتش , پاکستان , سپهبد , هند , کشمیر ,

ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده کل ستاد ارتش پاکستان در روز ملی پاکستان گفت: پاکستان همواره علیه جاه طلبی های هند خواهد ایستاد و در کنار کشمیر خواهد ماند و امکان هیچگونه سازش و مدارایی در رابطه با کشمیر وجود ندارد.

رئیس جمهور پاکستان: درصورت تحمیل جنگ به ما، جهان تاثیرات آن را احساس خواهد کرد

19:02 1398/05/23


برچسب ها: پاکستان , هند , کشمیر ,

دکتر عارف علوی رئیس جمهور کشور پاکستان طی گفتگو در مراسم اعتزاز پرچم پاکستان در مرکز همایش های اسلام آباد در روز ملی پاکستان (14 اوت) گفت: ما به طور آشکار می‌گوییم که خواستار جنگ نیستیم، اما درصورت تحمیل جنگ، این جنگ منحصر به دو کشور نخواهد بود و جهان تاثیرات آن را احساس خواهد کرد.

پیام نخست وزیر پاکستان به هند: ما آماده ایم، زمان آن رسیده است تا پاسخ عبرت آمیزی به مودی دهیم

18:04 1398/05/23


برچسب ها: پاکستان , عمران خان , نخست وزیر , نریندر مودی , هند , کشمیر ,

عمران خان نخست وزیر پاکستان طی سخنرانی در مجلس قانونگذاری کشمیر آزاد با ابراز خرسندی خود از حضور در کشمیر در روز ملی پاکستان، ابراز داشت: ما آماده ایم، زمان آن رسیده است تا پاسخ عبرت آمیزی به مودی دهیم.

بازدید عمران خان فردا روز آزادی پاکستان از کشمیر

22:21 1398/05/22


برچسب ها: پاکستان , عمران خان , نخست وزیر پاکستان , کشمیر ,

دفتر نخست وزیری پاکستان اعلام کرد عمران خان نخست وزیر پاکستان فردا روز 14 اوت، روز آزادی پاکستان را در کشمیر خواهد گذراند.

اسد مجید خان: هند آغاز گر تهاجم و جنایات بوده است

14:10 1398/05/22


برچسب ها: آمریکا , پاکستان , سفیر , هند , کشمیر ,

اسد مجید خان سفیر کشور پاکستان در آمریکا طی مصاحبه خبری با "فاکس نیوز" با بیان نظر شخصی خود در مورد اقدامات هند در کشمیر ابراز داشت: من فکر میکنم اقدامات تهاجمی و یک‌جانبه هند موجب افزایش نگرانی ها در مورد تنش شده است.

وزارت امورخارجه پاکستان: حکومت نظامی در کشمیر در روز عید قربان را محکوم میکنیم

13:00 1398/05/22


برچسب ها: پاکستان , عید قربان , هند , کشمیر ,

دکتر محمد فیصل سخنگوی دفتر وزارت امورخارجه پاکستان در بیانی با محکوم کردن جریان داشتن حکومت نظامی ارتش هند در کشمیر در روز عید قربان، آن را اقدامی ظالمانه قرار داده و ابراز داشت که به این علت صد ها هزار تن از مردم کشمیر نتوانستند اعمال مذهبی روز عید قربان را انجام دهند.

انتقال توپخانه ارتش پاکستان به سوی مرز مشترک با هند

15:49 1398/05/20


برچسب ها: ارتش , پاکستان , مرز , هند , کشمیر ,

حامد میر خبرنگار و تحلیل گر سرشناس و معروف پاکستانی در پیام تویتری صبح امروز خود مدعی شد که ارتش پاکستان درحال انتقال تجهیزات نظامی من جمله توپخانه به نقطه صفر مرزی مشترک با هند است.

تماس تلفنی سردار باقری با فرمانده ارتش پاکستان

15:33 1398/05/20


برچسب ها: ایران , پاکستان , هند , کشمیر ,

سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران عصر روز گذشته در تماس تلفنی با ارتشبد قمر جاوید باجوا، فرمانده ارتش پاکستان ضمن تبریک عید سعید قربان، نگرانی جمهوری اسلامی و کشورهای مسلمان از وقایع اخیر کشمیر را ابراز داشت و تاکید کرد رویکردهای نظامی در این منطقه از سوی طرفین بر پیچیدگی اوضاع می افزاید.

عمران خان: هند با نسل کشی در کشمیر، درصدد تغییر وضعیت جغرافیایی است

15:22 1398/05/20


برچسب ها: پاکستان , نسل کشی , هند , هیتلر , کشمیر ,

عمران خان نخست وزیر پاکستان در پیام تویتری با نسل کشی خواندن اقدامات هند در کشمیر، آن را عملی برای تغییر وضعیت جغرافیایی کشمیر قرار داد و گفت: حکومت نظامی، سرکوب و قتل عام کشمیری ها مربوط به ایدئولوژی RSS است که برگرفته از تفکر حزب نازی است و هدف از آن نسل کشی برای تغییر وضعیت جغرافیایی است.

جنبش لشکر اسلام: تا نفاذ شریعت در پاکستان، در کنار ارتش پاکستان نخواهیم ایستاد

15:04 1398/05/20


برچسب ها: ارتش , پاکستان , تروریست , تروریسم , جنبش لشکر اسلام , گروه تروریستی تحریک لشکر اسلام , هند , کشمیر ,

منگل باغ آفریدی سخنگوی جنبش لشکر اسلام در پیامی با رد کردن خبرهای منتشر شده درخصوص ابراز علاقه وی برای همکاری با ارتش پاکستان در جنگ علیه هند، افزود: تا زمانیکه ارتش پاکستان با ما درمورد شریعت به توافق نرسد، در یک صف و درکنار ارتش پاکستان علیه دیگران نخواهیم جنگید.

<< < 9 10 11 12 13 14 15 > >>
 
1