خبر فوری

 
 
 

لیست اخبار

عمران خان: درگیری میان ایران و عربستان سعودی برای پاکستان فاجعه بار خواهد بود

17:07 1398/10/27


برچسب ها: ایران وعربستان سعودی , پاکستان و ایران , پاکستان و عربستان سعودی , خبرگزاری آلمان , دویچه وله , عربستان سعودی , عمران خان , نخست وزیر پاکستان ,

عمران خان نخست وزیر پاکستان با اشاره به تبعات فاجعه بار درگیری نظامی احتمالی میان تهران و ریاض برای پاکستان گفت: اسلام آباد در تلاش است تا روابط دو کشور بیش از پیش به وخامت نگراید.

عبدالباسط: پاکستان توانایی ایفای نقش مؤثر در خاورمیانه را ندارد

18:29 1398/10/24


برچسب ها: ایران , پاکستان , سفیر , عربستان سعودی , وزیر امور خارجه ,

عبدالباسط سفیر اسبق اسلام آباد در دهلی‌نو طی سخنرانی در سمیناری در اسلام‌آباد، اظهار داشت:درحال حاضر که وزیر امور خارجه پاکستان درحال انجام سفر دوره ای به کشورهای ایران، عربستان سعودی و آمریکا برای کاهش تنش های بوجود آمده پس از قتل سلیمانی در خاورمیانه است، توانایی ایفای نقش مؤثر در این زمینه را ندارد.

دستورالعمل‌های نخست وزیر پاکستان به وزیر امور خارجه و فرمانده ارتش پاکستان درپی تنش های آمریکا و ایران

20:45 1398/10/18


برچسب ها: آمریکا , ایران , پاکستان و ایران , ژنرال باجوا , عربستان سعودی , نخست وزیر , وزیر امور خارجه ,

عمران خان نخست وزیر پاکستان درپی تماس و ارتباطات مکرر مقامات ارشد آمریکا با اسلام آباد برای کاهش تنش ها در منطقه، در پیام تویتری خود از دستورالعمل‌های خود به وزیر امور خارجه و فرمانده ارتش پاکستان برای کاهش تنش های آمریکا و ایران خبر داد.

تشکیل جبهه متشکل از هفت کشور توسط عربستان سعودی

16:51 1398/10/17


برچسب ها: جبهه , عربستان سعودی ,

عربستان سعودی به رهبری خود جبهه جدیدی متشکل از هفت کشور مصر، اردن، یمن، سودان، اریتره، سومالی و جیبوتی با عنوان شورای اقیانوس آرام و خلیج عدن تشکیل داده است.

دیدار سفیر اسلام آباد در ریاض با دبیر کل سازمان همکاری اسلامی OIC

15:29 1398/08/16


برچسب ها: پاکستان , پاکستان و عربستان سعودی , دبیر کل , راجه علی اعجاز , سازمان همکاری اسلامی , سفیر , عربستان سعودی ,

راجه علی اعجاز سفیر اسلام آباد در ریاض امروز با حضور در دفتر مرکزی OIC، با دکتر یوسف العثیمین دبیر کل سازمان همکاری اسلامی دیدار و در رابطه با مناسبات دوجانبه به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

نخست وزیر پاکستان با پادشاه و ولیعهد سعودی دیدار و گفت وگو کرد

14:13 1398/07/25


برچسب ها: پادشاه عربستان , پاکستان , پاکستان و عربستان سعودی , شاه سلمان , عربستان سعودی , عمران خان , محمد بن سلمان , نخست وزیر پاکستان , ولیعهد عربستان سعودی ,

عمران خان نخست وزیر پاکستان سه‌شنبه شب در جریان سفر به ریاض با سلمان بن عبدالعزیز پادشاه و محمد بن سلمان ولیعهد سعودی به صورت جداگانه دیدار و گفت وگو کرد.

کشته و اسیر شدن نظامیان ارتش پاکستان به دست انصار الله یمن

17:25 1398/07/15


برچسب ها: ارتش پاکستان , انصارالله , پاکستان , پاکستان و عربستان سعودی , پاکستان و یمن , عربستان سعودی , نجران , یمن ,

رندا سلیم محقق موسسه خاورمیانه گفته است که طبق اطلاعات سری بدست آمده، تعداد زیادی از مزدوران ارتش پاکستان طی عملیات گسترده نیروهای انصار الله یمن در منطقه نجران، کشته یا اسیر شده اند.

توافق همکاری رسانه ای میان پاکستان و عربستان سعودی

16:30 1398/07/15


برچسب ها: پاکستان , رسانه , شبکه تلویزیونی , عربستان سعودی ,

دکتر عاشق اعوان معاون خصوصی نخست وزیر پاکستان در بیانی با اشاره به توافقنامه دوجانبه همکاری رسانه ای میان پاکستان و عربستان سعودی، گفت‌: پاکستان از طریق روابط رسانه ای و مردمی دوطرفه، درصدد تقویت شراکت خود با عربستان سعودی است.

دیدار فرمانده ستاد ارتش عربستان سعودی با همتای پاکستانی خود

20:34 1398/07/08


برچسب ها: ارتش , پاکستان , ژنرال باجوا , عربستان سعودی , یمن ,

سپهبد ژنرال فهد بن عبدالله محمد الموتیر فرمانده ستاد ارتش عربستان سعودی امروز (دوشنبه) با حضور در مقر فرماندهی ارتش پاکستان، با ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده کل ستاد ارتش پاکستان دیدار و در رابطه با موضوعات سری، وضعیت امنیتی منطقه و روابط دوجانبه به گفتگو پرداخت.

طرح شوم یهود و هندو علیه سه کشور اسلامی در خاورمیانه / امید عربستان به بهبودی روابطش با ایران

17:28 1398/07/05


برچسب ها: اسرائیل , ایران , پاکستان , رژیم صهیونیستی , عربستان سعودی , هند , هندو , یهود ,

مظهر برلاس مقاله نویس و خبرنگار پاکستانی در مقاله اخیر خود نوشت: درحال حاضر ضروری است تا توطئه یهود و هندو را بشناسیم که این دو برای سه کشور اسلامی طرح خطرناکی را آماده کرده اند. طبق این طرح شوم، زمانیکه هند به پاکستان حمله کرد، همزمان با آن درگیری میان عربستان و ایران نیز آغاز شود...

<< < 8 9 10 11 12 13 14 > >>
 
1