خبر فوری

 
 

لیست اخبار

بنیاد فلسطین پاکستان: موضع "راه حل دو کشور برای فلسطین" وزیر امور خارجه پاکستان را محکوم می کنیم

17:35 1399/03/30


برچسب ها: پاکستان و اسرائیل , رژیم صهیونیستی ,

بنیاد فلسطین پاکستان در بیانیه ای اقدامات مستقیم و غیر مستقیمی که در حال رقم خوردن برای به رسمیت شناختن رژیم اسرائیل در پاکستان صورت می گیرند به همراه موضع "راه حل دو کشور برای فلسطین" وزیر امور خارجه پاکستان را محکوم کرده است.

بنیاد فلسطین پاکستان: نمایش پرچم اسرائیل در اسلام آباد، پیش زمینه یک دسیسه بزرگ است

16:38 1399/02/05


برچسب ها: اسلام آباد , پاکستان و اسرائیل , وهابیت , یهود ,

صابر ابو مریم دبیرکل مرکزی بنیاد فلسطین پاکستان در بیانیه ای نصب پرچم رژیم اشغالگر صهیونیستی و دسیسه در حمایت از اسرائیل در اسلام آباد را چالش جدی برای استقلال و امنیت پاکستان عنوان کرده و این اقدام را به شدت محکوم کرد. براساس بیانیه، ضمن ابراز نگرانی عمیق از چنین رویدادی، این اقدام را پیش زمینه ای برای دسیسه ای بزرگ توصیف کرده و از دولت خواستار بررسی این موضوع شد.

تلاش های رئیس جمهور ترکیه در برقراری ارتباط دیپلماتیک میان پاکستان و اسرائیل

14:37 1398/11/30


برچسب ها: پاکستان و اسرائیل , پاکستان و ترکیه , رژیم صهیونیستی ,

احمد قریشی خبرنگار و مجری طی افشاگری از تلاش رئیس جمهور ترکیه برای برقراری روابط میان پاکستان و اسرائیل در گذشته خبر داد و افزود: هر چند سیاست های اخیر اردوغان اسلام گرا بوده است، اما بالعکس آن وی در گذشته حامی داشتن روابط خوب با اسرائیل بود.

آیا پاکستان به دنبال برقراری روابط رسمی با اسرائیل است؟

17:06 1398/06/20


برچسب ها: اسراءیل , پاکستان و اسرائیل , پاکستان و ایران , پاکستان و عربستان سعودی , تل آویو , رژیم صهیونیستی ,

پایگاه «خبرگزاری اسرائیلی هاآرتص» با انتشار مقاله‌ای در این خصوص، با عنوان «آیا پاکستان به دنبال برقراری روابط رسمی با اسرائیل است؟» به بررسی تاریخی تلاش‌های پاکستان و اسرائیل برای آغاز روابط دیپلماتیک و رسمی پرداخته است، این مقاله که توسط «کنور خلدون شاهد» یک روزنامه نگار پاکستانی‌الاصل قلم زده شده است در ذیل تقدیم می‌گردد:

<< < 7 8 9 10 11 12 13 >>
 
1