خبر فوری

 
 

لیست اخبار

عمران خان پس از یورش های پلیس به منازل اعضای حزب وی: راهپیمایی و اجتماع بزرگ در اسلام آباد حتما برگزار می شود

16:46 1401/03/03


برچسب ها: احزاب سیاسی , امور سیاسی , پاکستان , حزب تحریک انصاف , رهبر حزب تحریک انصاف پاکستان , عمران خان , لاهور , کراچی , یورش , یورش پلیس ,

نیروی پلیس شب گذشته طی اقدامی ناگهانی و از قبل طرح ریزی شده با انجام 1100 عملیات به منازل اعضای سیاسی و برجسته حزب تحریک انصاف PTI بدون داشتن مجوز قانونی، یورش برد. عمران خان نیز در واکنش به این اقدامات دولت، بر برگزاری حتمی اجتماع بزرگ در اسلام آباد و راهپیمایی به سمت پایتخت پافشاری کرده و 60 درصد کابینه دولت فعلی را مجرم عنوان کرده است.

وخامت اوضاع امنیتی لاهور در پی دخالت پلیس در تحصن تحریک لبیک پاکستان/ جان باختن 2 تن در نتیجه تیراندازی پلیس

15:48 1400/01/29


برچسب ها: پلیس پنجاب , تحریک لبیک پاکستان , تحصن کنندگان , حافظ سعد رضوی , خادم حسین رضوی , سفیر فرانسه , یورش پلیس ,

تحصن طرفداران گروه ضد فرانسوی تحریک لبیک پاکستان با دخالت پلیس منجر به درگیری میان دو طرف گردید که در اثر آن دست کم 2 تن از طرفداران این حزب جان باخته و دهها تن دیگر نیز زخمی شدند.

یورش پلیس اسلام آباد به تحصن علیه ربوده شدن شیعیان به دست سرویس های اطلاعاتی پاکستان

11:41 1400/01/16


برچسب ها: افراد ربوده شده شیعه , پلیس اسلام آباد , پلیس پاکستان , سازمان اطلاعات پاکستان , سرویس های اطلاعاتی پاکستان , شیعیان پاکستان , یورش پلیس ,

پلیس پاکستان با یورش به تحصن اعتراضی شیعیان در اسلام آباد که به منظور اعلام همبستگی با اعضای خانواده افراد ربوده شده شیعه برگزار گردید، تمامی شرکت کنندگان در این تحصن اعم از مرد و زن و کودک را بازداشت نمودند.

یورش پلیس اسلام آباد به تظاهرات مسالمت آمیز خانواده افراد ربوده شده بلوچ

16:24 1399/11/28


برچسب ها: افراد ربوده شده بلوچ , پلیس اسلام آباد , سازمان اطلاعات پاکستان , سازمان های اطلاعاتی پاکستان , صدای افراد ربوده شده بلوچ , یورش پلیس ,

خانواده افراد ربوده شده بلوچ به دست سرویس های اطلاعاتی پاکستان در پایان ششمین روز از تحصن خود در اعتراض به بی توجهی مقامات دولتی پاکستان از مقابل باشگاه مطبوعاتی به سمت میدان دی چوک اسلام آباد به تظاهرات پرداختند.

یورش نیروهای امنیتی به تظاهرات جنبش حفاظت پشتون

19:26 1397/11/12


برچسب ها: بلوچستان , پاکستان , جنبش حفاظت پشتون , صدای افراد ربوده شده بلوچ , یورش , یورش پلیس ,

نیروهای امنیتی در شهر کویته پاکستان به تظاهرات جنبش حفاظت پشتون یورش بردند و برای متفرق کردن تظاهرات کنندگان از باتوم و گازهای اشک‌آور استفاده کردند.

<< 1 >>
 
1