خبر فوری

 
 

لیست اخبار

نخست وزیر هند: روابط هند و فلسطین قدمتی به طول نیم قرن دارند

13:17 1401/09/10


برچسب ها: اسرائیل , دهلی نو , مردم فلسطین , مودی , نارندرا مودی , نخست وزیر هند , هند و فلسطین ,

مودی نخست وزیر هند طی سخنرانی در مراسم سالانه برگزار شده زیر نظر سازمان ملل متحد با محوریت روز جهانی همبستگی با مردم فلسطین، ضمن اظهار عزم راسخ هند در حمایت از فلسطین، اظهار داشت که دو کشور روابط دوستانه و تاریخی به طول نیم قرن دارند.

بهبودی روابط پاکستان با هند تحت فشار عربستان سعودی

16:40 1400/01/19


برچسب ها: اسلام آباد , امارات , امارات متحده عربی , پاکستان , پاکستان و امارات متحده عربی , پاکستان و عربستان , پاکستان و عربستان سعودی , پاکستان و هند , دبی , ژنرال قمر جاوید باجوا , عربستان , عربستان سعودی , فرمانده ارتش پاکستان , محمد بن سلمان , مودی , نخست وزیر پاکستان , هند و عربستان و امارات , ولیعهد سعودی ,

گوگلی نیوز: نخست وزیر پاکستان تلاش های خود را برای نزدیکی به دولت مودی تحت فشار عربستان سعودی افزایش داده است، در این تلاش افرادی از جمله ژنرال قمر جاوید باجوا فرمانده ارتش پاکستان وجود دارند که عمران خان را در این زمینه همراهی میکنند.

نخست وزیر هند: هند در مسیر دستیابی به اهداف توافق نامه پاریس فراتر از انتظارات ظاهر خواهد شد

13:58 1399/09/23


برچسب ها: انگلستان , انگلیس , توافقنامه 2015 , توافقنامه پاریس , سازمان ملل , مودی , نخست وزیر هند , نریندرا مودی ,

نریندرا مودی نخست وزیر هند در اجلاس جاه طلبی اقلیم 2020 که به طور مشترک توسط سازمان ملل، انگلستان و فرانسه برگزار شد گفت هند در مسیر دستیابی به اهداف توافق نامه پاریس فراتر از انتظارات ظاهر خواهد شد.

راحیل شریف: جامعه جهانی هرچه سریعتر اقدامی علیه جنایات هند در کشمیر اشغالی انجام دهد

17:06 1398/06/20


برچسب ها: پاکستان , ریاض , ژنرال راحیل شریف , عربستان سعودی , عمران خان , مودی , هند , کشمیر ,

ژنرال راحیل شریف فرماندهی ائتلاف نظامی اسلامی طی سخنرانی در مراسم برگزار شده در سفارتخانه پاکستان در ریاض،گفت: اقدام جامعه جهانی در کشمیر اشغالی باتوجه به جنایات هند در این منطقه امری ضروری است.

ملاقات غیر رسمی نخست وزیر پاکستان و هند در حاشیه اجلاس سازمان همکاری شانگهای

15:31 1398/03/25


برچسب ها: پاکستان , عمران خان , مودی , نخست وزیر , هند ,

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان طی گفتگو با شبکه خصوصی در بیشکک قرقیزستان با بیا این موضوع که دیدار و گفتگویی غیر رسمی میان دو نخست وزیر پاکستان و هند در حاشیه اجلاس سازمان همکاری شانگهای صورت گرفته است، تصریح کرد: دیدار عمران خان و نریندر مودی تعیین شده از قبل نبوده و این دیدار امری معمولی است.

<< 1 >>
 
1