خبر فوری

 
 
 

لیست اخبار

طالبان: پاکستان همیشه از راه حل مسالمت آمیز برای مسئله افغانستان حمایت کرده است

15:23 1398/12/10


برچسب ها: توافق صلح , سخنگوی طالبان , سهیل شاهین , طالبان ,

سهیل شاهین سخنگوی طالبان در بیانی ابراز داشت: پاکستان همیشه از راه حل مسالمت آمیز برای مسئله افغانستان حمایت کرده است، پاکستان در زمان مداخلت روسیه نیز نقش آفرینی کرده است که قابل تحسین است.

دیدار میان زلمی خلیلزاد و شاه محمود قریشی در دوحه

15:01 1398/12/10


برچسب ها: پاکستان و آمریکا , توافق صلح , زلمی خلیل زاد , شاه محمود قریشی , وزیر امور خارجه ,

زلمی خلیل زاد نماینده ویژه آمریکا در امور صلح افغانستان امروز (شنبه) طی دیدار با شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در دوحه، گزارشی از آخرین وضعیت توافق صلح میان آمریکا_طالبان، را ارائه کرد.

ابراز نگرانی پاکستان در خصوص پیمان دفاعی آمریکا_هند

15:34 1398/12/08


برچسب ها: پاکستان و آمریکا , پاکستان و افغانستان , پاکستان و ایران , پاکستان و قطر , پاکستان و هند , توافق صلح , سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان , عایشه فاروقی ,

عایشه فاروقی سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان در کنفرانس مطبوعاتی هفتگی خود، گفت: پاکستان در خصوص پیمان دفاعی آمریکا_هند نگرانی و مواضعی دارد.

محقق آمریکایی: حل و فصل مسئله افغانستان بدون ایران، امکان پذیر نیست

21:32 1398/12/07


برچسب ها: افغانستان , ایران , پاکستان و آمریکا , توافق صلح , کمیته امور خارجه ,

سید ولی رضا نصر محقق آمریکایی و رئیس مدرسه مطالعات بین المللی پیشرفته " جانس هاپکینز" طی سفر به اسلام آباد و سخنرانی در نشست کمیته امور خارجه پاکستان، ضمن اشاره به اهمیت نقش ایران در مسئله افغانستان، با تاکید بر سیاست گذاران پاکستانی خواست تا با ایران در رابطه با مسئله افغانستان همکاری نزدیکی با ایران داشته باشند و ابراز داشت که بدون ایران، هیچ راه حلی امکان پذیر نیست.

دعوت سفیر قطر از وزیر امور خارجه پاکستان برای شرکت در مراسم امضای توافق صلح طالبان_آمریکا

14:37 1398/12/06


برچسب ها: آمریکا , پاکستان و قطر , توافق صلح , طالبان ,

صقر بن مبارک سفیر قطر در اسلام آباد طی دیدار با شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در دفترش ، از وی برای شرکت در مراسم امضای توافق صلح میان طالبان و آمریکا در قطردعوت کرد.

<< < 1 2 >>
 
1