خبر فوری

 
 
 

لیست اخبار

گفتگوی تلفنی وزیر امور خارجه پاکستان با همتای عربستانی خود / کمک عربستان سعودی

14:58 1399/01/13


برچسب ها: پاکستان و عربستان سعودی , سفیر عربستان سعودی , وزیر امور خارجه پاکستان , وزیر امور خارجه عربستان سعودی , ویروس کرونا ,

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان طی گفتگو با فیصل بن فرحان همتای عربستانی خود با اظهار تعزیت از جان باختن 10 تن از شهروندان سعودی در ابتلا به ویروس کرونا، درخواست بازسازی ساختار اقساط بدهی ها را کرده است.

کمک مالی 4.16 میلیون دلاری ژاپن به پاکستان برای مبارزه با کرونا

14:03 1399/01/13


برچسب ها: پاکستان و ژاپن , ویروس کرونا ,

حماد اظهر وزیر امور اقتصادی پاکستان در تویتی از ارائه کمک مالی 2 میلیون دلاری ژاپن برای مبارزه با کرونا به پاکستان خبر داد. گفتنی است سفیر ژاپن نیز در دیدار با دکتر ظفر میرزا از کمک 2.16 میلیون دلاری مازاد بر کمک فوق به پاکستان خبر داد.

دیدار مسئول هماهنگ کننده مسکن سازمان ملل متحد با وزیر خارجه پاکستان

17:05 1399/01/11


برچسب ها: پاکستان و سازمان ملل متحد , سازمان ملل متحد , شاه محمود قریشی , وزیر امور خارجه پاکستان , ویروس کرونا ,

مسئول هماهنگ کننده مسکن سازمان ملل متحد روز دوشنبه با حضور در دفتر وزارت امور خارجه پاکستان با شاه محمود قریشی دیدار کرد.

شیوع ویروس کرونا: درخواست پاکستان از هند برای آزادی زندانیان کشمیری

15:24 1399/01/11


برچسب ها: ارتش هند , جامو و کشمیر , سری نگر , عایشه فاروقی , ویروس کرونا , کشمیر هند ,

در پی شیوع ویروس کرونا در جهان و مشاهده چندین مورد مبتلا به این ویروس در منطقه جامو و کشمیر هند، پاکستان با ابراز نگرانی نسبت به ادامه محدودیت ها در این منطقه خواستار رفع فوری تمامی محدودیت های ایجاد شده از سوی دولت هند در این منطقه شد.

گفتگوی تلفنی شاه محمود قریشی با وزیر امور خارجه کانادا

10:14 1399/01/09


برچسب ها: پاکستان و کانادا , شاه محمود قریشی , فرانسوا فیلیپ شامپاین , وزیر امور خارجه پاکستان , وزیر امور خارجه کانادا , ویروس کرونا ,

وزیر امور خارجه پاکستان در تماس تلفنی با همتای کانادایی خود در خصوص اقدامات مربوط به مقابله با شیوع ویروس کرونا به گفتگو و رایزنی پرداخت.

گفتگوی تلفنی وزیر امور خارجه پاکستان با همتای ایتالیایی خود

15:11 1399/01/08


برچسب ها: پاکستان و ایتالیا , ویروس کرونا ,

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در گفتگو با لیگی دی میو همتای ایتالیایی خود، درخواست بخشش بدهی کشورهای درحال توسعه عمران خان نخست وزیر پاکستان به منظور استفاده از منابع برای نجات جان شهروندان خود و مقابله با مشکلات مالی را ابراز داشته و در خصوص مطرح کردن آن در نشست رهبران توسط ایتالیا ابراز امیدواری کرد.

نخست وزیر پاکستان: تجهیزات پزشکی ارائه شده توسط چین در جلوگیری از کرونا موثر خواهند بود

14:53 1399/01/08


برچسب ها: پاکستان و چین , سفیر چین , عمران خان , ویروس کرونا ,

عمران خان نخست وزیر پاکستان در دیدار با یاوجنگ سفیر چین در اسلام آباد، ضمن ابراز تشکر از چین بابت کمک به پاکستان در زمینه مبارزه با کرونا، تصریح داشت که تجهیزات پزشکی ارائه شده توسط چین در جلوگیری از کرونا موثر خواهند بود.

تماس تلفنی شاه محمود قریشی با وزیر امور خارجه بوتان

15:02 1399/01/07


برچسب ها: اتحادیه همکاری‌های منطقه‌ای جنوب آسیا , پاکستان و بوتان , شاه محمود قریشی , وزیر امور خارجه بوتان , وزیر امور خارجه پاکستان , ویروس کرونا , کنفرانس سارک ,

وزیر امور خارجه پاکستان در تماس تلفنی با همتای بوتانی خود بر لزوم برگزاری نشست وزرای بهداشت کشورهای عضو «اتحادیه همکاری‌های منطقه‌ای جنوب آسیا» به صورت ویدئو کنفرانس شد.

دیدار وزیر امور خارجه پاکستان با سفیر ایتالیا

14:53 1399/01/06


برچسب ها: پاکستان و ایتالیا , سفیر ایتالیا , شاه محمود قریشی , وزیر امور خارجه پاکستان , ویروس کرونا ,

وزیر امور خارجه پاکستان با حضور در محل سفارت ایتالیا در اسلام آباد با سفیر ایتالیا دیدار کرد.

گفتگوی تلفنی وزیر امور خارجه پاکستان با همتای اسپانیایی خود

19:40 1399/01/05


برچسب ها: پاکستان و اسپانیا , پاکستان و ایران , ویروس کرونا , کشمیر ,

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در گفتگو با ارنچا گونزیلز وزیر امور خارجه اسپانیا، ضمن گفتگو در رابطه با اقدامات صورت گرفته توسط دولت پاکستان در زمینه پیشگیری از شیوع کرونا و ارائه گزارشی از وضعیت وخیم کشمیر اشغالی در پی اقدامات غیر انسانی هند، بر لزوم خاتمه تحریم ها علیه ایران با توجه به وضعیت فعلی تاکید کرد .

<< < 8 9 10 11 12 13 14 > >>
 
1