خبر فوری

 
 

خیبر پختون خوا / بلوچستان: به گزارش راز نیوز| گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان در بیانیه های مختلف با برعهده گرفتن مسئولیت حملات تروریستی طی دو روز گذشته در پاکستان، اذعان داشت که عناصر تروریستی این سازمان ممنوعه در پیشاور، کویته و مردان حملاتی انجام داده اند.

محمد خراسانی سخنگوی گروه تروریستی اذعان داشت: مجاهدین سازمان طی حمله به پاسگاه نیروهای سپاه مرزی FC در منطقه بوره نزدیکی کلانتری متنی خیابان کوهات در ولایت پیشاور، سه نظامی را کشته و زخمی کردند.

وی در پیامی دیگر در شرح حمله به کویته، گفت: یکی از مجاهدین تحریک طالبان پاکستان در اقدامی استشهادی یک کاروان نیروی پلیس را در نزدیکی گمرک بلیلی شهر کویته با خودروی مملو از مواد منفجره هدف قرار داد که براساس گفته منابع ما، در این حمله 30 نیروی پلیس کشته و زخمی شده اند.

وی افزود: این انفجار به دستور تازه صادر شده از سوی وزارت دفاع تحریک طالبان انجام شده است. این انفجار توسط مجاهدین برای انتقام شهادت عمر خالد خراسانی که به دست دشمن در زمان آتش بس به شهادت رسید، سازماندهی شد. عملیات های انتقام جویانه ما ادامه خواهند داشت.

محمد خراسانی در پیامی دیگر اظهار داشت: مجاهدین سازمان شب سه شنبه در اقدامی طی حمله به نیروی پلیس و تیراندازی در منطقه جبر بخش کاتلنگ شهرستان مردان، یک نیروی پلیس به نام سبط شاه را به هلاکت رساندند.  

ارسال نظر

 
1