خبر فوری

 
 
کشته شدن یک نوجوان کشمیری بر اثر تیراندازی ارتش هند
کد خبر :2073182690

16:20 1397/11/23


سری نگر : تیراندازی ارتش هند در منطقه ی پلوامه کشمیر باعث کشته شدن یک نوجوان شد.


سری نگر : تیراندازی ارتش هند در منطقه ی پلوامه کشمیر باعث کشته شدن یک نوجوان شد.

بر اساس گرازش راز نیوز به نقل از خبرگزاری اکسپرس : ارتش هند بار دیگر پس از عملیات در منطقه ی پلوامه در رتنی پوره شروع به تیراندازی نمود که در نتیجه آن یک نوجوان کشمیری جان خود را از دست داد و همچنین عملیات ارتش هند تاکنون ادامه دارد.

طبق این گزارش : پس از این اقدام نیروهای ارتش هند، مردم محلی به اعتراض پرداختند، نیروهای امنیتی ارتش هند برای مقابله با معترضین به استفاده از گلوله های پلاستیکی روی آوردند که در نتیجه آن بسیاری از معترضین مجروح شدند که برای مداوا و درمان به بیمارستان انتقال داده شدند.

طبق گزارش رسانه های کشمیر : این عملیات توسط نیروهای ارتش هند، نیروهای مرکزی، پلیس و نیروهای مخصوص صورت گرفت و سرویس ریلی خدمات اینترنتی منطقه نیز تعطیل شد.

طبق اطلاعات به دست آمده توسط پلیس : پیش از این اقدام افراد مسلح با حمله به ارتش هند یک کماندو به همراه 2 نیروی پلیس را به هلاکت رساند و همچنین یک نفر نیز به شدت زخمی شده بود.

به خاطر داشته باشید : دو روز گذشته ارتش هند پس از عملیات در منطقه ی کلگام کل منطقه ی را در محاصره خود در آورد و شروع به تیراندازی نمود که در نتیجه آن 5 کشمیری جان خود را از دست دادند.

ارسال نظر

 
1