خبر فوری

 
 
کشته شدن یک جوان دیگر در پلوامه ی کشمیر/اعلام قانون منع آمد و رفت توسط ارتش و مسدود شدن دسترسی به اینترنت
کد خبر :1622557414

15:58 1397/07/21


برچسب ها : ارتش هند, شبیر احمد دار, کشمیر,

ارتش هند در تازه ترین عملیات خود علیه مردم مظلوم کشمیر یک نوجوان را در منطقه ی پلوامه واقع در جنوب کشمیر به قتل رسانده است.


 

پلوامه:به گزارش راز نیوز به نقل از وقت نیوز،ارتش هند در تازه ترین عملیات خود علیه مردم مظلوم کشمیر یک نوجوان را در منطقه ی پلوامه واقع در جنوب کشمیر به قتل رسانده است.

ارتش هند از صبح روز شنبه با یورش به منطقه بابا گند پلوامه این منطقه را تحت محاصره قرار داده و عملیات جستجو و بازرسی از شهروندان محلی را آغاز نموده است.

در حین این عملیات ارتش هند شبیر احمد دار ساکن سانبوره را به ضرب گلوله 55 میلیمتری به قتل رساند.

چندن کولی سرپرست پلیس پلوامه در مصاحبه با خبرنگاران گفته است که شبیر احمد دار در درگیری با ارتش کشته شده است.

وی در ادامه گفت:به منظور برقراری امنیت،دسترسی به سرویس اینترنت به طور کامل در پلوامه مسدود شده است و برای مقابله با هرگونه تظاهرات و یا تجمع اعتراضی،قانون منع آمد و رفت را در منطقه اعمال میکنیم.

ارتش هند روستای نادی گام شوپیان را مورد محاصره قرار داده و عملیات بازرسی در این منطقه را آغاز کرده است،که در این هنگام گروه های مختلف از جوانان منطقه به سمت جاده اصلی این روستا حرکت کرده و اقدام به سر دادن شعارهایی و پرتاب سنگ علیه ارتش هند نمودند که نیروهای ارتش هند در واکنش به این اقدامات به شلیک گاز اشک آور پرداختند.

در شمال کشمیر یک نیروی پلیس هند بر اثر تیراندازی افراد نامشخص به قتل رسیده است.

جاوید احمد نیروی پلیس هند در خانه خود با تیراندازی مستقیم افراد نامشخص به قتل رسیده است.

پلیس علی گر کشمیر اقدام به درج شکایت عمومی علیه دو دانشجوی کشمیری مقطع دکتری به نام های وسیم ایوب ملک و عبدالحسیب میر به اتهام شرکت در تشییع جنازه منان وانی فرمانده حزب المجاهدین نموده است.

همچنین 3 دانشجوی کشمیری دانشگاه مسلمانان علی گر از این دانشگاه اخراج شده اند.

ارسال نظر

 
1