خبر فوری

 
کشته شدن دو شهروند پاکستانی در پی تیراندازی ارتش هند در خط مشترک مرزی
کد خبر :1737968859

17:42 1402/04/03


برچسب ها : ارتش پاکستان, ارتش هند, تیراندازی, جامو و کشمیر, خط کنترل مرزی, مرز هند و پاکستان, نیروهای مرزبانی پاکستان, نیروهای مرزبانی هند, کشمیر آزاد,

در پی تیراندازی ارتش هند به سمت مناطق مسکونی خاک پاکستان واقع در خط کنترل مرزی دو شهروند پاکستانی کشته و یک تن دیگر نیز زخمی شد.


مظفر آباد: به گزارش راز نیوز| در پی تیراندازی ارتش هند به سمت مناطق مسکونی خاک پاکستان واقع در خط کنترل مرزی دو شهروند پاکستانی کشته و یک تن دیگر نیز زخمی شد.

اداره روابط عمومی ارتش پاکستان طی بیانیه‌ای با اعلام این خبر افزود: ارتش هند بدون هیچ گونه علتی چوپانان کشمیری را در بخش ستوال خط کنترل مرزی هدف تیراندازی قرار داده که در نتیجه آن دو شهروند غیرنظامی جان خود را از دست دادند و یک نفر نیز دچار جراحت شد.
اداره روابط عمومی ارتش پاکستان گفت: ارتش هند حوالی ساعت ۱۱:۵۵ امروز شنبه اقدام به تیراندازی بی هدف به سوی خاک پاکستان در بخش ستوال خط کنترل مرزی نمود، در اثر این تیراندازی یک شهروند ۲۲ ساله به نام عبید قیوم و یک شهروند ۵۵ ساله به نام محمد قاسم جان باختند.
در این بیانیه آمده است پاکستان برای تامین و حفظ امنیت شهروندان در خط کنترل مرزی حق پاسخ را دارد، این اقدام حلقه ای جدید از زنجیره تحرکات جغرافیایی سیاسی، بیانیه های دروغین و اتهام زنی واهی است. ارتش هند برای اثبات ادعاهای دروغین خود به دنبال جان مردم بی گناه است.

ارسال نظر

 
1