خبر فوری

 
پیشنهاد "چک سفید" رئیس جمهور روسیه به پاکستان
کد خبر :1483781108

14:57 1400/01/23


برچسب ها : پاکستان و روسیه, رئیس جمهور روسیه, روابط دو جانبه, روسیه, هیئت روسی, وزیر امور خارجه روسیه, ولادیمیر پوتین,

منابع خبری پاکستان به نقل از یک منبع آگاه پاکستانی اظهار داشتند که رئیس جمهور روسیه پیشنهاد "چک سفید" را به پاکستان داده است.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| منابع خبری پاکستان به نقل از یک منبع آگاه پاکستانی اظهار داشتند که رئیس جمهور روسیه پیشنهاد "چک سفید" را به پاکستان داده است.

براساس گزارش، یکی از مقامات عالی رتبه دولت فدرال پاکستان حاضر در نشست سری پشت درهای بسته میان مقامات روسیه و پاکستان به شرط عدم افشای هویتش بیان داشت که وزیر امور خارجه روسیه در این دیدار گفته است که "من حامل پیام مهم رئیس جمهور کشورم هستم که درآن وی آمادگی کامل برای هرگونه همکاری با پاکستان را ابراز داشته است. "

مقام عالی رتبه پاکستان در ادامه افزود: به معنای دیگر رئیس جمهور روسیه پیشنهاد "چک سفید" را به پاکستان داده است. وی در پاسخ به سوال مطرح شده برای شفاف سازی "چک سفید"، با اشاره به وزیر امور خارجه روسیه اظهار داشت: رئیس جمهور روسیه پیام فرستاده است درصورتیکه شما در موضوعات کریدور ها، خطوط گازی و دفاع تمایل داشته باشید، بنابراین ما آماده هرگونه همکاری با شما هستیم. روسیه پیشنهاد خود را ارائه داده است، حال این به ما بستگی دارد که چه نوع واکنشی بروز دهیم.

ارسال نظر

 
1