خبر فوری

 
 
پیام تبریک رئیس جمهور ایران به همتای پاکستانی خود به مناسبت فرارسیدن عید نوروز
کد خبر :1186090453

17:57 1400/01/05


برچسب ها : پاکستان و ایران, حسن روحانی, دکتر عارف علوی, رئیس جمهور ایران, رئیس جمهور پاکستان, نوروز,

رئیس جمهور ایران با ارسال نامه ای با همتای پاکستانی خود ضمن تبریک فرارسیدن ایام نوروز و سال جدید شمسی ابراز امیدواری نمود مناسبات دو کشور در سال جدید بیش از پیش تقویت و گسترش یابد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| رئیس جمهور ایران با ارسال نامه ای با همتای پاکستانی خود ضمن تبریک فرارسیدن ایام نوروز و سال جدید شمسی ابراز امیدواری نمود مناسبات دو کشور در سال جدید بیش از پیش تقویت و گسترش یابد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری ایران به مناسبت فرارسیدن سال نو شمسی با ارسال نامه ای به دکتر عارف علوی رئیس جمهور پاکستان ایام نوروز و سال نو را به وی تبریک گفت و سالی عاری از مشکلات و بیماری به ویژه ویروس کرونا را برای جهان به ویژه دو کشور آرزو نمود.

در این نامه رئیس جمهوری ایران آمده است: جشنواره باستانی نوروز احساس آزادی از غم و اندوه و ایجاد امید و خوشحالی را برمی انگیزد، امیدوارم مردم در قلب و روح خود بهار تازه ای پیدا کنند، جهان سال گذشته با اپیدمی کرونا و بسیاری از چالش های اجتماعی و اقتصادی روبرو بود.

امید است که نوروز امسال دوران جدیدی را برای مردم هر دو کشور آغاز کند، امیدوارم سال جدید خوشحالی، سعادت و آرامش را به همه جهان بازگرداند.

دکتر حسن روحانی در ادامه نوشت: از خداوند متعال برای توفیق و سلامتی شما را مسئلت می نمایم، من برای مردم بزرگ پاکستان روزهایی سرشار از خوشبختی و برکت را مسئلت می کنم.

ارسال نظر

 
1