خبر فوری

 
پایان یافتن زمان تبلیغات برای انتخابات مجلس قانون گذار کشمیر پاکستان
کد خبر :96158595

15:51 1400/05/02


برچسب ها : انتخابات, ایالت بلوچستان, ایالت پنجاب, ایالت خیبر پختون خوا, ایالت سند, حزب تحریک انصاف, حزب مردم پاکستان, حزب مسلم لیگ نون, کشمیر آزاد,

به گفته منابع زمان تبلیغات برای انتخابات مجلس قانون گذار کشمیر پاکستان به اتمام رسیده و فردا یکشنبه 3 مرداد ماه (25 ژوئیه)، انتخابات در این منطقه برگزار خواهد شد.


 

 

کشمیر پاکستان: به گزارش راز نیوز | به گفته منابع زمان تبلیغات برای انتخابات مجلس قانون گذار کشمیر پاکستان به اتمام رسیده و فردا یکشنبه 3 مرداد ماه (25 ژوئیه)، انتخابات در این منطقه برگزار خواهد شد.

همچنین 724 نامزد از 26 حزب برای این انتخابات معرفی شده اند.

این انتخابات برای تعیین نماینده 45 کرسی در مجلس کشمیر برگزار میشود که 33 کرسی متعلق به منطقه آزاد کشمیر و 12 کرسی دیگر متعلق به پناهندگان مردمان کشمیر در ایالات سند، بلوچستان، خیبر پختون خوا و پنجاب می باشد.

پناهندگان ثبت شده کشمیری در 34 منطقه از ایالت پنجاب به ثبت رسیده که میتوانند از شهر اسلام آباد در این انتخابات شرکت کنند.

همچنین در این انتخابات ، 8 کرسی برای زنان ، متخصصان ، روحانیون و کشمیری های مقیم خارج از کشور اختصاص داده شده است.

طی نظرسنجی مؤسسه گلیپ در منطقه کشمیر پاکستان، حزب تحریک انصاف با بیشترین محبوبیت 44 درصد، حزب نون لیگ 12 درصد، حزب مردم 9 درصد و 35 درصد ما بقی احزاب از حمایت مردم در این منطقه برخوارد بوده اند.

ارسال نظر

 
1