خبر فوری

 
 
پاکستان تدابیر امنیتی در مرزهای مشترک با ایران را تشدید کند
کد خبر :952059059

19:40 1397/11/25


برچسب ها : ایران, پاکستان, سپاه پاسداران انقلاب اسلامی,

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این که از پاکستان انتظار است با تشدید تدابیر امنیتی در مرزهای مشترک با ایران عرصه را بر تروریست های تکفیری تنگ کند، تاکید کرد: انتقام خون شهدای مظلوم را از دشمنان خبیث و وابسته به اردوگاه استکبار جهانی خواهیم گرفت.


 

به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری ایرنا، از روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سرلشکر محمد علی جعفری در پیامی با تبریک و تسلیت شهادت جمعی از فرزندان غیور ملت ایران در حادثه تروریستی جاده خاش- زاهدان تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی راسخ تر و مصصم تر از گذشته در ادامه راه و آرمان شهیدان والامقام، ضمن صیانت از امنیت و مرزهای میهن عزیزمان، انتقام خون این شهیدان مظلوم را از دشمنان خبیث و وابسته به اردوگاه استکبار جهانی خواهد گرفت.
سردار جعفری در این پیام می افزاید: جنایت وحشیانه تروریستی شامگاه گذشته که منجر به شهادت 27 تن از برترین فرزندان ملت ایران در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مجروح شدن جمعی دیگر از حافظان امنیت و مرزهای میهن اسلامی، آن هم تنها دو روز پس از حماسه معجزگون حضور ده ها میلیونی ایرانیان انقلابی، فهیم و زمان شناس شد، حکایت از تاثیر سیلی سخت مردم ایران به سردمداران نظام سلطه و صهیونیسم و تروریسم آمریکایی و اقدام شیطانی آنان در انتقام از این شکست تاریخی و ماندگار دارد.
این پیام می افزاید: از دولت برادر پاکستان و نهادهای امنیتی و ارتش این کشور همسایه انتظار است با تشدید اقدامات و تدابیر امنیتی در مرزهای مشترک با جمهوری اسلامی ایران، عرصه را بر تروریست های تکفیری و مزدور دشمنان دو ملت، تنگ و با برخورد قاطع با آنها امکان هرگونه اقدام ضد امنیتی و مخاطره انگیز را از آنان سلب کند.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیام خود آورده است: با محکومیت شدید این جنایت تروریستی، شهادت پاسداران و بسیجیان این حادثه را به محضر حضرت ولی عصر (عج) و نایب بر حقش مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا امام خامنه ای (مدظله العالی)، خانواده معظم شهدا و مردم شهید پرور و مجاهد استان اصفهان تبریک و تسلیت عرض نموده و اطمینان می دهیم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی راسخ تر و مصصم تر از گذشته در ادامه راه و آرمان شهیدان والامقام ضمن صیانت از امنیت و مرزهای میهن عزیزمان انتقام خون این شهیدان مظلوم را از دشمنان خبیث و وابسته به اردوگاه استکبار جهانی خواهد گرفت.
در حمله تروریستی چهارشنبه شب به اتوبوس حامل نیروهای سپاه پاسداران در استان سیستان و بلوچستان 27 تن به شهادت رسیدند و 13 تن دیگر نیز زخمی شدند. گروهک تروریستی موسوم به «جیش العدل» مسئولیت این حمله تروریستی را برعهده گرفت.

ارسال نظر

 
1