خبر فوری

 
وزیر امور خارجه پاکستان: هند 5 کمپ آموزشی داعش را اداره می کند
کد خبر :478232934

13:06 1400/06/22


برچسب ها : آزار جنسی, ارتش هند, تجاوز, تروریست های داعش, جامو و کشمیر, داعش, دولت اسلامی عراق و شام, شاه محمود قریشی, هند, وزیر امور خارجه پاکستان, کشمیر هند, کمپ,

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در نشست مطبوعاتی، اظهار داشت که هند، 5 کمپ آموزشی داعش را اداره می کند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| عاصم افتخار سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان ، گفت: شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در نشست مطبوعاتی، اظهار داشت که هند، 5 کمپ آموزشی داعش را اداره می کند.

قریشی افزود: هند دارای 6 قانون شدید است که می تواند هرکسی را تروریست اعلام کند، اما با این وجود هند 5 کمپ آموزشی داعش را اداره می کند، اداره این کمپ های آموزشی داعش توسط هند نگران کننده است.

وی در ادامه ضمن ارائه آمار و ارقام جنایات هند در کشمیر، افزود: در کشمیر اشغالی 8 هزار و 226 قبر جمعی کشف شده اند که ارتش هند کشمیری های بیگناه را پس از قتل در آنجا دفن کرده است و تمامی این افراد با خشونت تمام کشته شده اند. نیروهای هند 239 سلول هدفمند ایجاد کرده اند و پس از سال 2014 میلادی 30 هزار نفر هدف خشونت شدید قرار گرفته اند، در کشمیر اشغالی به 231 نفر شوک برقی دادند، همچنین هند در کشمیر اشغالی از سلاح های شیمیایی استفاده کرده است.

وزیر امور خارجه پاکستان، افزود: ارتش هند 3 هزار و 800 تن از نان کشمیری را هدف تجاوز قرار دادند درحالیکه طبق گزارش انگلیس، بین 8 تا 10 هزار نفر کشمیری مفقود هستند. از سال 2014 میلادی به بعد در کشمیر اشغالی 15 هزار و 495 محاصره و عملیات جستجو صورت گرفته است و هند 13 هزار کودک را زندانی کرده است.

 

 

 

بخوانید:  نقش سازمان جاسوسی هند در جذب نیرو و پشتیبانی از گروه تروریستی داعش خراسان

ارسال نظر

 
1