خبر فوری

 
واکنش رسانه‌های صهیونیستی به حضور بشار اسد در ایران
کد خبر :1908293702

22:44 1397/12/14


برچسب ها : اخبار, انقلاب اسلامی, ایران, بشار اسد, دیدار, رژیم صهیونیستی, رھبر,

روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» در رابطه با سفر بشار اسد به تهران نوشت: برای اولین بار پس از آغاز جنگ داخلی در سوریه بشار اسد با آیت الله خامنه‌ای و مقامات ارشد ايران از جمله رئيس جمهور و فرمانده نيروي قدس حاج قاسم سليماني در تهران با خوشحالی و لبخند دیدار کرد؛ در این دیدار موافقت شد مسئولان هر دو کشور در سح‌های مختلف با یکدیگر همکاری کنند.


 

 

روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» در رابطه با سفر بشار اسد به تهران نوشت: برای اولین بار پس از آغاز جنگ داخلی در سوریه بشار اسد  با آیت الله خامنه‌ای و مقامات ارشد ايران از جمله رئيس جمهور و فرمانده نيروي قدس حاج قاسم سليماني در تهران با خوشحالی و لبخند دیدار کرد؛ در این دیدار موافقت شد مسئولان هر دو کشور در سح‌های مختلف با یکدیگر همکاری کنند.

 

به گزارش راز نیوز به نقل از سرویس سیاسی پایگاه صهیون پژوهی خیبر؛ سفر سرزده‌ی بشار اسد به ایران توجه بسیاری از رسانه‌های جهان را به خود جلب کرد؛ بنگاه‌های خبری رژیم صهیونیستی این سفر را رویدادی استثنایی توصیف کردند.

 

با توجه به سفر برنامه‌ریزی شده‌ی نتانیاهو به روسیه و رایزنی درباره حضور ایران در سوریه و دیدار بشار اسد با مقام معظم رهبری یک روز پیش از سفر نتانیاهو  باعث جلب توجه رسانه‌های جهان شد.

 

روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» در رابطه با این سفر نوشت: برای اولین بار پس از آغاز جنگ داخلی در سوریه بشار اسد  با آیت الله خامنه‌ای و مقامات ارشد ايران از جمله رئيس جمهور و فرمانده نيروي قدس حاج قاسم سليماني در تهران با خوشحالی و لبخند دیدار کرد؛ در این دیدار موافقت شد مسئولان هر دو کشور در سطوح‌ مختلف با یکدیگر همکاری کنند.

 

این پایگاه اینترنتی در ادامه افزود: وقوع چنین دیداری آن‌هم پس از شکست سیاست‌های آمریکا در سوریه و شکست در تشکیل دولت متحد شام و عراق نشان از تغییر توازن قدرت در جنگ‌های داخلی است.

 

خبرگزاری صهیونیستی «والا» در رابطه با این دیدار نوشت: بشار اسد برای تبریک چهل سالگی انقلاب ایران با آیت الله خامنه‌ای دیدار کرد؛ در این دیدار در رابطه با استقامت سوریه و ایران در برابر کشورهای متخاصم و مبارزه با تروریسم در سطح خاورمیانه گفتگو شد.

 

روزنامه خبری تحلیلی «معاریو» نیز در تیتر برتر خبری خود نوشت: در دیدار بشار اسد با آیت الله خامنه‌ای؛ رهبر جمهوری اسلامی ایران به بشار اسد گفت «شما قهرمان جهان عرب هستید» همچنین رهبر ایران در ادامه افزود: شکست آمریکا در سوریه به لطف مقاومت مردم سوریه بوده است؛ اتحاد سوریه و ایران و مقاومت در مقابل مزدوران منجر به نابودی تروریسم خواهد شد.

 

روزنامه صهیونیستی «اسرائیل هیوم» ضمن پوشش خبری دیدار بشار اسد با مقام معظم رهبری با انتشار عکسی پس از سخنان مقام معظم رهبری در رابطه با مقاومت در مقابل تروریسم؛ سپاه پاسداران جمهوری اسلامی را که در مقابل جنایات وحشیانه داعش از مظلوم دفاع کرد جنگجو خطاب می‌کند.

 

در ادامه اسرائیل هیوم نوشت: دیدار بشار اسد در تهران گواه پیوند عمیق سوریه و جمهوری اسلامی ایران است و بنا بر بیانات رهبر جمهوری اسلامی ایران این پیوند عمیق‌تر خواهد شد.

 

روزنامه اسرائیلی «جروزالم پست» در رابطه با این دیدار نوشت: بشار اسد طی یک دیدار نمادین با مقامات کلیدی جمهوری اسلامی ایران گفتگو کرد. این روزنامه صهیونیستی گفت این نشست برای ایجاد اتحاد بیشتر و تقویت همکاری در پی نشست لهستان و صحبت‌های مقامات مختلف آمریکایی علیه ایران می‌باشد.

 

ارسال نظر

 
1