خبر فوری

 
 
هلاکت 4 تن از عناصر تروریستی تحریک طالبان پاکستان طی عملیات دایره مبارزه با تروریسم
کد خبر :11225647

13:50 1400/08/11


برچسب ها : TTP, پلیس کوهات, تحریک طالبان پاکستان, تروریست, تروریست های تحریک طالبان پاکستان, تروریسم, تیراندازی, دایره مبارزه با تروریسم, عملیات نظامی,

دایره مبارز با تروریسم بخش کوهات طی درگیری، 4 تن از عناصر تروریستی وابسته به گروه امیرحاتم تحریک طالبان پاکستان را شب گذشته 10 آبان به هلاکت رساند.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| دایره مبارز با تروریسم بخش کوهات طی درگیری، 4 تن از عناصر تروریستی وابسته به گروه امیرحاتم تحریک طالبان پاکستان را شب گذشته 10 آبان به هلاکت رساند.

براساس گزارش، تروریست های کشته شده تحت پرونده های اخاذی و ترور افراد و همچنین دست داشتن در قتل چندین مامور پلیس مراقبت از تیم های واکسیناسیون فلج اطفال تحت تعقیب بودند.

به گفته دایره مبارزه با تروریسم، تروریست ها در مسیر بازگشت نیروهای امنیتی از عملیات جتسجو و ضربتی در بخش تل هنگو و اطراف آن به سمت تیم CTD حین عبور از میدان تل تیراندازی کردند و نیروهای امنیتی نیز طی تبادل آتش 4 تن از عناصر تروریستی به نام های صادق الله ملقب به القائده و طارق ساکن بنون وزیرستان شمالی، احمد رحیم ملقب به سعود ساکن بنون، صمیم سعید ملقب به استاد و احمد ساکن وزیرستان شمالی و مصطفی خان ملقب به ملا و صدر به هلاکت رساندند. درحالیکه 3 الی4 تروریست نیز به دلیل تارکی شب متواری شدند که عملیات جستجو علیه آنها آغاز شده است.  

ارسال نظر

 
1