خبر فوری

 
 
هلاکت 2 تروریست طی درگیری با نیروی پلیس در ایالت خیبر پختون خوا
کد خبر :1186155815

09:43 1401/11/21


برچسب ها : CTD, TTP, تحریک طالبان پاکستان, تروریست های تحریک طالبان پاکستان, دایره مبارزه با تروریسم, نوشهره, هلاکت تروریست ها,

دوتن از عناصر تروریستی تحریک طالبان پاکستان، شب گذشته طی درگیری با نیروهای دایره مبارزه با تروریسم شهرستان نوشهره، کشته شدند.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| دایره مبارزه با تروریسم شهرستان نوشهره در بیانی اظهار داشت که شب گذشته طی درگیری با عناصر تروریستی تحریک طالبان پاکستانTTP، دو تن از تروریست ها به نام های محمد ذیشان معروف به عثمان و سلمان ملقب به اماراتی کشته شدند.

در این گزارش بیان شد که اطلاعاتی از حضور عناصر تروریستی در منطقه مصری محدوده کلانتری رسالپور دریافت شد و سپس تیم عملیاتی به محل اعزام شد، با ورود نیروهای دایره مبارزه با تروریسم به محل، تروریست ها ضمن پرتاب نارنجک، آتش گشودند.

سخنگو اظهار داشت که نیروهای تیم عملیاتی نیز در این بین وارد درگیری با تروریست ها شدند که منجر به هلاکت دو تن از آنها شده و 2 الی 3 تروریست موفق به فرار شدند. دو تروریست کشته شده در اقداماتی چون حمله به نیروی پلیس، شهادت پاسبان بلال، پاسبان مزمل شاه و پاسسبان زرمست، اخاذی و غیره تحت تعقیب قرار داشتند.

نیروی پلیس اظهار داشت که تیم عملیات جستجو برای دستیابی به تروریست های متواری درحال انجام عملیات می باشد.

ارسال نظر

 
1