خبر فوری

 
هشدار مسکو به اسرائیل : حملات اسرائیل به سوریه برخلاف اهداف روسیه است
کد خبر :1147386306

14:18 1397/07/02


برچسب ها : اسرائیل, ایران, حزب الله, حمله, رژیم صهیونیستی, روسیه, سوریه,

مسکو : پس از مورد هدف قرار گرفتن هواپیمای روسیه در سوریه، مسکو به اسرائیل هشدار داده است که حملات اسرائیل به اهداف سوریه، ضد اهداف روسیه در منطقه است.


مسکو : پس از مورد هدف قرار گرفتن هواپیمای روسیه در سوریه، مسکو به اسرائیل هشدار داده است که حملات اسرائیل به اهداف سوریه، ضد اهداف روسیه در منطقه است.

براساس گزارشات به دست آمده ،مسکو مقامات ارشد اسرائیل را مطلع کرده است که مورد هدف قرار گرفتن مواضع سوریه در خاکش از جانب اسرائیل، برخلاف اهداف مسکو در منطقه است.

به گفته مقامات روسیه، حملات اسرائیل به خاک سوریه موجب کاهش قدرت حکومت بشار الاسد شده و موجب ازبین رفتن تلاش های ما در پایان دادن به جنگ در سوریه است.

به گفته مقامات امنیتی اسرائیل، روسیه در ارسال پیامی گفته بود که خواستار مستحکم کردن حکومت بشارالاسد در سوریه است و مورد هدف قرار دادن مواضع در سوریه از جانب نظامیان اسرائیلی، برخلاف اهداف مسکو در منطقه است.

براساس مدعای خبرگزاری اسرائیل ، باوجود تهدیدهای مقامات روسیه به اسرائیل ، این کشور دیپلماسی خود عليه سوریه را تغییر نداده است. به نظر می‌رسد که مسکو درحال نظارت برحملات صورت گرفته از جانب اسرائیل بر مواضع ایران در سوریه است، زیرا هدف اسرائیل از حملات خود به خاک سوریه، نابودی مواضع نظامی ایران و حزب الله است.

خبرگزاری اسرائیل افزود، دوکشور روسیه و اسرائیل باید درمورد هماهنگی امنیتی بین دوکشور تجدید نظر کنند در غیر این صورت، این مسئله موجب نگرانی اسرائیل خواهد بود.
نیروهای دفاعی اسرائیل میدانند که روسیه پس از سقوط هواپیما، قوانین جدیدی را در سوریه اجرا کرده و کنترل خود را در منطقه تقویت خواهد کرد، تابتواند از این طریق به جنگ داخلی آسیب رساند.

به گزارش رسانه های اسرائیل، روسیه، مانع از حملات اسرائیل به خاک سوریه خواهد شد، درنتیجه اسرائیل باید راهی جدید برای ادامه فعالیت های خود در سوریه را بیابد.

لازم به ذکر است که یک هفته قبل از سقوط هواپیمای روسی، مسکو به اسرائیل درمورد حملاتش به سوریه، هشدار داده بود.

ارسال نظر

 
1