خبر فوری

 
نتانیاهو، بار دیگر ایران را تهدید به حمله موشکی کرد
کد خبر :1131461507

10:55 1397/11/24


برچسب ها : اسرائیل, ایران, بنیامین نتانیاهو, رژیم صهیونیستی,

موشک های ما میتوانند قادر به هدف گیری تا مسافت های طولانی هستند و ما از آنان برای مقابله با دشمنان خود از جمله ایران استفاده خواهیم نمود.


 

تل آویو: به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری دان، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس بار دیگر ایران را تهدید به حمله موشکی کرد.

نتانیاهو روز گذشته در جریان بازدید از یک پایگاه دریایی واقع در بندر حیفا در گفتگو با رسانه ها مدعی شد: موشک های ما میتوانند قادر به هدف گیری تا مسافت های طولانی هستند و ما از آنان برای مقابله با دشمنان خود از جمله ایران استفاده خواهیم نمود.

وی با اشاره به توان دفاعی و موشک ها اسرائیل اظهار داشت: این موشک ها میتوانند مواضع ایران در کشورهای منطقه را هدف قرار دهند.

وی افزود: ما به طور ثابت بر اساس نیازمان برای مقابله با سنگربندی ایران و نیروهای نیابتی‌ آن در طول مرزهای شمالی و به طور گسترده‌تر در منطقه عمل می‌کنیم.

نخست وزیر رژیم صهیونسیتی در واکنش به حضور میلیونی و باشکوه ملت ایران در راهپیمایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در پیام تصویری با اظهار اینکه ایران نمی‌تواند مواضع اسرائیل را نابود کند، مدعی شد که اگر چنین اتفاقی رخ دهد این آخرین سالگرد انقلابی بود که ایرانی‌ها جشن می‌گیرند و بهتر است این موضوع را مد نظر داشته باشند.

وی با معرفی نمودن حزب الله لبنان به عنوان نماینده ایران در منطقه اظهار داشت: ما در تلاش هستیم تا مناطق شمالی اسرائیل را از لوث نمایندگان ایران و حزب الله محفوظ نگاه داریم.

وی افزود: تل آویو به نمایندگان ایران و حزب الله لبنان اجازه سنگربندی در سوریه را نخواهد داد.

ارسال نظر

 
1