خبر فوری

 
 
ناو گروه پاکستان در بندرعباس پهلو گرفت
کد خبر :2109033846

17:07 1400/01/14


برچسب ها : بندرعباس, پاکستان و ایران, نیروی دریایی پاکستان,

ناوگروه پاکستان در بندرعباس پهلو گرفت. این ناوها در راستای سنت دریایی پاکستان و به منظور تقویت بیشتر روابط دو جانبه و دوستانه میان تهران و اسلام آباد طی روزهای 14 تا 16 فروردین در بندرعباس حضور خواهند داشت.


تهران: به گزارش راز نیوز| ناوگروه پاکستان در بندرعباس پهلو گرفت. این ناوها در راستای سنت دریایی پاکستان و به منظور تقویت بیشتر روابط دو جانبه و دوستانه میان تهران و اسلام آباد طی روزهای 14 تا 16 فروردین در بندرعباس حضور خواهند داشت.

رئیس ستاد فرماندهی منطقه یکم امامت نداجا اظهار داشت: ناوگروه پاکستانی هر سال در فروردین ماه وارد بندرعباس می‌شوند که سال گذشته به علت شیوع ویروس کرونا این اقدام انجام نشد.

گفتنی است دیدار با فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش، دیدار با نماینده ولی فقیه در هرمزگان و استاندار، دیدار با فرماندهان نظامی و دریایی ایران و گفت وگو پیرامون روابط دوجانبه در دستور کار هیات اعزامی پاکستان قرار دارد.

همچنین ضیافت شام به میزبانی فرمانده خان محمود آصف روی عرشه ناو کشتی پاکستانی در روز یکشنبه با حضور وابستگان نظامی، دیپلمات ها ومسوولان غیر نظامی، رسانه ها و نمایندگان گروه ها برگزار می شود.

ارسال نظر

 
1