خبر فوری

 
قول مساعد روسیه برای عدم مخالفت با نشست شورای امنیت در خصوص اوضاع کشمیر
کد خبر :630476258

14:11 1398/05/24


برچسب ها : پاکستان و روسیه, جامو و کشمیر, دیمیتری پولیانسکی, شورای امنیت, شورای امنیت سازمان ملل متحد,

دیمیتری پولیانسکی، معاون سفیر روسیه در سازمان ملل متحد با اعلام حمایت از نشست شورای امنیت در خصوص اوضاع کشمیر خواستار گفتگو با کشورهای عضو پیش از برگزاری نشست شورای امنیت شد.


 

مسکو: به گزارش راز نیوز دیمیتری پولیانسکی، معاون سفیر روسیه در سازمان ملل متحد با اعلام حمایت از نشست شورای امنیت در خصوص اوضاع کشمیر خواستار گفتگو با کشورهای عضو پیش از برگزاری نشست شورای امنیت شد.

بر اساس جزئیات منتشر شده دیمیتری پولیانسکی معاون سفیر روسیه در سازمان ملل متحد با اشاره با درخواست پاکستان برای برگزاری نشست اضطراری شورای امنیت به منظور بررسی اوضاع کشمیر اظهار داشت: ما برگزاری این نشست مخالفت نخواهیم کرد، اما با توجه به اینکه نشست شورای امنیت برای موضوع کشمیر پس از مدت زیادی برگزار می شود، نیاز به گفتگو با کشورهای عضو پیش از برگزاری نشست است.

لازم به ذکر است ملیحه لودی نماینده دایم پاکستان در سازمان ملل نام متن درخواست وزیر امور خارجه پاکستان مبنی بر برگزاری نشست اضطراری شورای امنیت در خصوص اوضاع کشمیر را به رئیس این شورا تقدیم کرد و اکنون قرار است پس از گذشت 50 سال نشست شورای امنیت برای بررسی اوضاع کشمیر برگزار گردد.

ناگفته نماند شاه محمود قریشی روز گذشته با سرگئی لاوروف همتای روسیه ای خود در خصوص اوضاع کشمیر به گفتگوی تلفنی پرداخت و حمایت مسکو در این خصوص را خواستار شد.

ارسال نظر

 
1