خبر فوری

 
 
عملیات های تروریستی تحریک طالبان پاکستان در وزیرستان جنوبی، تانک و دیره اسماعیل خان
کد خبر :944159867

11:02 1401/10/02


برچسب ها : TTP, پذیرش مسئولیت حمله, تحریک طالبان پاکستان, تروریست های تحریک طالبان پاکستان, تیراندازی, حملات تروریستی, حمله تروریستی,

محمد خراسانی سخنگوی گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان TTP در بیانیه هایی از عملیات های تروریستی این سازمان در وزیرستان جنوبی، تانک و دیره اسماعیل خان خبر داد.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| محمد خراسانی سخنگوی گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان TTP در بیانیه هایی از عملیات های تروریستی این سازمان در وزیرستان جنوبی، تانک و دیره اسماعیل خان خبر داد.

محمد خراسانی در پیامی اظهار داشت: مجاهدین روز پنجشنبه (1 دی) طی عملیاتی در منطقه پمنه واقع در شکتوئی از وزیرستان جنوبی یک تیم پیاده گشتی ارتش را هدف قرار دادند که طی این حمله 5 نظامی کشته و زخمی شدند.

وی در ادامه اظهار داشت: مجاهدین همچنین در عملیاتی در بخش گومل شهرستان تانک شب سه شنبه طی کمین علیه کاروان نظامی آن را مورد حمله قرار دادند که در نتیجه آن دو خودروی نظامی دچار خسارات جزئی شدند درحالیکه نظامیان سوار بر این خودروها کشته و زخمی شدند.

سخنگوی این سازمان تروریستی افزود: مجاهدین شب پنجشنبه (30 آذر) در عملیات تک تیرانداز در منطقه مرورئی بخش کلاچی شهرستان دیره اسماعیل خان یک نیروی پلیس را هدف قرار داده و او را به هلاکت رساندند.  

ارسال نظر

 
1