خبر فوری

 
 
طاهر اشرفی: باید کمپ های تروریستی در ایران نابود شوند/ ISI : ایران همواره از خاک خود علیه پاکستان استفاده کرده است
کد خبر :1236027858

19:09 1398/02/01


برچسب ها : ایران, پاکستان, تروریست, تروریسم, حمله,

طاهر اشرفی اظهار داشت درحالی که کمپ های آموزشی تروریست ها در ایران است، دولت این کشور موظف است با انجام همکاری های لازمه و نابود کردن کمپ های آموزشی تروریست ها، ثابت کند که کشور دوست و همسایه است.


 

به گزارش راز نيوز، طاهر اشرفی رئیس مرکزی شورای علمای پاکستان و رهبر وفاق المساجد پاکستان، عبد الحمید وتو، نعمان حاشر، اسید الرحمن سعید، اشفاق پتافی، عبد الحق مجاهد، طاهر عقیل اعوان، قاری ممتاز ربانی و عزیز اکبر قاسمی در بیانیه ای مشترک علیه تروریسم ابراز داشتند که نیازمند تلاش های مشترک علیه فعالیت های تروریستی در سرتاسر جهان هستیم. حملاتی علیه بشریت در کشورهای سریلانکا، پاکستان و عربستان سعودی انجام شد، مهاجمان سریلانکا هیچ گونه ارتباطی با اسلام و مسلمانان ندارند و جامعه مسلمان با مردم سریلانکا ابراز همدردی می کند.
طاهر اشرفی اظهار داشت که حملات بلوچستان تحت حمایت سازمان های اطلاعاتی هند "را" و موساد اسرائیل انجام می شوند. درحالی که کمپ های آموزشی تروریست ها در ایران است، دولت این کشور موظف است با انجام همکاری های لازمه و نابود کردن کمپ های آموزشی تروریست ها، ثابت کند که کشور دوست و همسایه است. چرا تروریست های بلوچ و جاسوس هندی "کلبوشن" از کشور ایران می آیند و چرا کمپ های آنان در ایران است؟ دولت ایران موظف به پاسخگو بودن این سوالات است.
وی تصریح داشت که هیچ قدرتی نمی تواند ملت پاکستان را تقسیم کند، امنیت و ثبات پاکستان برای هر مسلمانی عزیز و دوست داشتنی است.
رهبران همچنین در بیانیه مشترک حمله تروریستی به سعودی را محکوم کرده و اذعان داشتند که اقدام به موقع نیروهای امنیتی عربستان سعودی در این زمینه قابل قدردانی است. دنیا باید در رابطه با پایان دادن به تروریسم اقدام مثبت انجام دهد، و از مداخلت های فرقه گرایانه در جامعه اسلامی و عربستان سعودی نیز باید جلوگیری شود.

لازم به ذکر است که محمود قریشی روز گذشته در کنفرانس خبری با متهم کردن کشور ایران به حمایت از تروریسم ابراز داشت، درحالیکه ما اسناد و مدارک کافی را برای پیگیری این موضوع به دولت ایران ارائه کرده ایم، دولت ایران تاکنون با ما همکاری لازمه را نداشته است. از طرفی نیز لازم به ذکر است که یکی از صفحات رسمی سازمان اطلاعاتی پاکستان ISI در اینستاگرام روز گذشته در پیامی کشور ایران را متهم به همکاری با گروه های تروریستی کرده و نوشت : کشور ایران در دفعات متعدد تروریست هایی را که به پاکستان حمله می کنند را حمایت کرده و روابط دوستانه ای با کشور هند داشته و تروریست های مورد حمایت آن را در کشور خود جای داده است. ایران همیشه خاک خود را علیه پاکستان استفاده می کند .  

ارسال نظر

 
1