خبر فوری

 
شکستن سکوت مقامات ارتشی پاکستان پس از جنجال فرود هواپیما اسرائیل +ویدیو
کد خبر :2007845855

14:50 1397/08/17


برچسب ها : ارتش پاکستان, اسرائیل, پاکستان, رژیم صهیونیستی, سپهبد,

بیانیه ارتش پس از هیاهوی فرود هواپیمای اسرائیل


به گزارش راز نیوز، یکی از مقامات ارتش پاکستان پس از هیاهوی فرود هواپیما اسرائیل سکوت خود را شکست. سپهبد بازنشسته امجد شعیب طی سخنرانی با توجه بر مسائل اخیر گفت: امروز نمی‌توانیم با اسرائیل چنین روابطی داشته باشیم که سفیر پاکستان در اسرائیل و سفیر اسرائیل در پاکستان حضورداشته باشد اما روابطی در حد رفت‌وآمد می‌توانیم برقرار کنیم، مردم ماقبل از آن‌که حرفی بزنند و نتیجه‌ای بگیر‌ند باید بر این مسئله تفکر کنند، علمای ما از 70 سال گذشته با تعصب‌های خود کشور را درگیر کرده‌اند که تاکنون هیچ نتیجه‌ای نگرفتیم و پاکستان هیچ پیشرفتی نداشته است. با توجه به مسائل امروز باید به این موضوع نگاه کرد.

وی افزود به نظر من با باید با اسرائیل روابطی داشته باشیم که توانیم پول و فنّاوری را از اسرائیل وارد کشور  کنیم و این نوع روابط هیچ اشکالی ندارد. مردم ما مریض می‌شوند و برای معالجه خود به آمریکا سفر می‌کنند، درحالی‌که تمامی دکتر و کارکنان ایالات‌متحده یهودی‌اند و مردم ما پس معالجه در آمریکا شفا می‌گیرند و هیچ مشکلی و اعتراضی به وجود نمی‌آید دست یک یهودی به شما برخورد کرده است، اما تا اسم از اسرائیل بر زبان میان همه اعتراض می‌کنند. به نظر من اگر شما با اسرائیل روابطی داشته باشید می‌توانید بانفوذ در اسرائیل مشکل مابین اسرائیل و فلسطین را حل کنید. تمامی کشورهای دوست طی تعهدهای از اسرائیل بخواهند که این مسئله را حل کند. اما اینکه بخواهیم با اسرائیل هیچ رابطه‌ای نداشته باشیم و با او دشمنی کنیم این به ضرر پاکستان خواهد بود.

ناگفته نماند هفته گذشته آوی شارف سردبیر خبرگزاری اسرائیلی هاآرتص در صفحه توییتری خود مدعی شده بود یک هواپیمای خصوصی متعلق به نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پس از سفر به مقسط به سمت اسلام‌آباد پرواز نموده است. وی با انتشار تصاویری از وب‌سایت فلایت رادار 24 که پروازهای آنلاین در سطح دنیا را مورد پوشش قرار می‌دهد مدعی شده است،یک هواپیمای خصوصی بنیامین نتانیاهو از تل‌آویو به مقصد مسقط پایتخت عمان پرواز نموده است و در آنجا پس از دیدارهای بنیامین نتانیاهو با مقامات بلندپایه عمان،در هنگام بازگشت،این هواپیما تنها 5 دقیقه پس از برخاستن از فرودگاه مسقط،مسیر خود را به سمت اسلام‌آباد تغییر داده است و بر اساس شواهد موجود،این هواپیمای خصوصی اسرائیلی،به مدت 10 ساعت در فرودگاه توقف داشته است.

طبق اطلاعات به دست رسیده زمینه‌سازی برای پذیرش اسرائیل به‌عنوان یک کشور مستقل و رسمی توسط پاکستان آغازشده است. و تاکنون در برنامه‌های متعددی برای پذیرش اسرائیل بحث و گفتگو صورت گرفته است که هدف آن تغییر اذهان عمومی برای رونمایی اسرائیل به‌عنوان یک کشور دوست است.

 

 

 

ارسال نظر

 
1