خبر فوری

 
شناسایی برخی فعالیت های مشکوک در خط مرزی شمال کشمیر اشغالی توسط ارتش هند
کد خبر :1500690421

16:04 1400/06/29


برچسب ها : ارتش هند, نفوذ, وزیر دفاع هند, کشمیر اشغالی,

ارتش هند روز یکشنبه پس از شناسایی برخی فعالیت های مشکوک در بخش اری سیکتر واقع در شمال کشمیر، عملیات جستجو را در خط کنترل مرزی آغاز کرده است.


 

کشمیر اشغالی: به گزارش راز نیوز | ارتش هند روز یکشنبه پس از شناسایی برخی فعالیت های مشکوک در بخش اری سیکتر واقع در شمال کشمیر، عملیات جستجو را در خط کنترل مرزی آغاز کرده است.

سرهنگ عمران مساوی افسر روابط عمومی دفاع هند گفت: شب گذشته فعالیت های مشکوکی در نزدیکی خط کنترل مرزی بخش اری سیکتر مشاهده شد به همین سبب عملیات جستجو در منطقه در حال انجام است.

تلاش برای نفوذ به خط کنترل مرزی کشمیر شمالی امسال به ویژه در بخش های اری ، نوگام، تنگدهار ، کیرن ، ماچهل و گریج کاهش یافته است همچنین افسران لشکرهای 19 و 27 ارتش هند نیز کاهش نفوذ به خط کنترل مرزی کشمیر شمالی تایید کرده اند. لازم به ذکر است که لشکر 19 ارتش هند وظیفه نظارت بر خط مرزی کشمیر شمالی از بخش اری تا گریز را دارد.

به گفته منابع هند، در چند ماه گذشته چندین بار تلاش برای نفوذ در مناطق مختلف کشمیر صورت گرفته است.

در ادامه، یک افسر ارشد ارتش مستقر در شمال کشمیر گفت: احتیاط را نمی توان دست کم گرفت و ما نمیدانیم اوضاع چه زمانی تغییر خواهد کرد همچنین مردان جوان ما دائماً مراقب هستند و همین مراقبت و نظارت های دقیق بر خط کنترل مرزی کشمیر شمالی منجر به کاهش موارد نفوذ شده است.

به گفته مقامات، ماه های سپتامبر و اکتبر همیشه از نظر خطر نفوذ مهم هستند، زیرا با استفاده از بارش شدید برف نفوذ خود را تسهیل می بخشند.

ارسال نظر

 
1