خبر فوری

 
سفر نتانیاهو به بحرین
کد خبر :1567669344

19:38 1397/08/14


برچسب ها : اسرائیل, بحرین, خلیج فارس, رژیم صهیونیستی, عمان, موساد, نتانیاهو,

به گفته خبرنگار رژیم صهیونیستی :"نتانیاهو به زودی به بحرین سفر خواهد کرد. این درحالی است که روابط میان عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی رو به بهبودی است."


به گفته خبرنگار رژیم صهیونیستی :"نتانیاهو به زودی به بحرین سفر خواهد کرد. این درحالی است که روابط میان عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی رو به بهبودی است."

به گزارش راز نيوز به نقل از خبرگزاری خیبر صهیون، براساس اظهارات شبکه تلویزیونی عبری زبان، نخست وزیر رژیم صهیونیستی بنجمن نتانیاهو در ماه فوریه سال جاری، در شهر مونیخ آلمان با مقامات دولت امارات متحده عربی و وزیر امور خارجه عمان یوسف بن علوی دیدار کرده بود. اما این ملاقات تاکنون به دلیل سری بودن آن فاش نشده بود. طبق گزارش این شبکه تلویزیونی نتانیاهو به زودی از بحرین نیز بازدید خواهد کرد.

براساس گزارش شبکه تلویزیونی 10 عبری، طی دیدار نتانیاهو و بن علوی بر موضوعاتی همچون : برنامه هسته ای ایران، روابط میان عمان و رژیم صهیونیستی و حل درگیری میان رژیم صهیونیستی و فلسطین گفتو گو شده بود. اما شبکه تلویزونی در رابطه با این امر که آیا عمان در درگیری میان رژیم صهیونیستی و فلسطین نقش میانجیگری را ایفا خواهد کرد یا نه توضیحی نداد.

لازم به ذکر است که در این دیدار و سفر نتانیاهو به آلمان، رئیس سازمان اطلاعاتی رژیم صهیونیستی "موساد"، یوسی کوهین نیز به همراه وی بوده است. چندی پیش نیز در سفر نتانیاهو به عمان، یوسی کوهین به همراه وی بوده است.

خبرنگار سیاسی شبکه تلویزیونی رژیم صهیونیستی باراک روافید سفر نتانیاهو به عمان را موفقیت آمیز تلقی کرد و گفت : در این سفر نتانیاهو به عمان ،موانع بزرگ میان روابط رژیم صهیونیستی و دولت های خلیجی برطرف شد.

وی خاطر نشان کرد بزودی نتانیاهو به بحرین نیز سفر خواهد کرد.

ارسال نظر

 
1