خبر فوری

 
سفر فرمانده نیروی دریایی پاکستان به بحرین و دیدار با مقامات مختلف این کشور
کد خبر :2038282683

14:05 1399/12/26


برچسب ها : امیر دریابد محمد امجد خان نیازی, پاکستان و بحرین, فرمانده نیروی دریایی بحرین, فرمانده نیروی دریایی پاکستان,

دریابُد محمد امجد خان نیازی فرمانده نیروی دریایی پاکستان در سفر به بحرین با مقامات مختلف نظامی این کشور دیدار و از تاسیسات نظامی این کشور بازدید به عمل آورد.


منامه: به گزارش راز نیوز| دریابُد محمد امجد خان نیازی فرمانده نیروی دریایی پاکستان در سفر به بحرین با مقامات مختلف نظامی این کشور دیدار و از تاسیسات نظامی این کشور بازدید به عمل آورد.

بر اساس جزئیات منتشر شده از سوی روابط عمومی نیروی دریایی پاکستان، دریابُد محمد امجد خان نیازی فرمانده نیروی دریایی پاکستان در بدو ورود به مقر فرماندهی نیروی دریایی سلطنتی بحرین توسط همتای بحرینی خود مورد استقبال قرار گرفت و سپس پس از برگزاری مراسم رژه افتخاری از جانب گروه تشریفات دو طرف با یکدیگر به دیدار و گفتگو پرداختند.

دو طرف در این دیدار در زمینه مناسبات دوجانبه اسلام آباد و منامه رایزنی نمودند و بر ضرورت گسترش همکاری های دفاعی و امنیتی در منطقه تاکید نمودند.

طبق گفته سخنگوی نیروی دریایی پاکستان، دریابُد امجد خان نیازی علاوه بر این با فرمانده کل نیروهای دفاعی بحرین و فرمانده گارد ملی این کشور نیز دیدار و گفتگو نمود.

سخنگوی نیروی دریایی پاکستان اظهار داشت: فرمانده نیروی دریایی در جریان این دیدارها مقامات بحرین را از نقش نیروی دریایی پاکستان در تامین امنیت دریایی منطقه آگاه ساخت، طرف بحرینی نیز در این دیدار از تلاش ها و اقدامات نیروی دریایی پاکستان در برپایی امنیت و ثبات دریایی منطقه تمجید نمود.

طبق این بیانیه فرمانده نیروی دریایی پاکستان علاوه بر این با معاون فرماندهی مرکزی نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا نیز دیدار نمود.

ارسال نظر

 
1