خبر فوری

 
سرکنسول ایران در کراچی: ایران امید وحدت از کشور برادر و اسلامی خود، پاکستان دارد
کد خبر :1670267971

18:10 1398/11/18


برچسب ها : پاکستان و ایران, سرکنسول, کراچی,

احمد محمدی سرکنسول ایران در کراچی طی گفتگو با اصحاب رسانه در مراسم بزرگداشت و یادبود شهید سردار قاسم سلیمانی در شهر کراچی گفت: ایران حق کامل انتقام گرفتن از دشمنان خود و ژنرال قاسم سلیمانی را دارد و ایران امید وحدت از کشور برادر و اسلامی خود، پاکستان دارد.


 

 

کراچی: به گزارش راز نیوز| احمد محمدی سرکنسول ایران در کراچی طی گفتگو با اصحاب رسانه در مراسم بزرگداشت و یادبود شهید سردار قاسم سلیمانی در شهر کراچی گفت: ایران حق کامل انتقام گرفتن از دشمنان خود و ژنرال قاسم سلیمانی را دارد، اما ایران برخلاف دولت ایالات متحده آمریکا، هیچ قدم نسنجیده ای را بر نخواهد داشت.

وی افزود، ایران از کشور برادر و اسلامی خود، پاکستان ، توقع وحدت را دارد، مداخلت قدرت های خارجی با منافع منطقه منافی است، بنابراین کشورهای منطقه باید استحکام و اتحاد را ایجاد کنند. قطعا از قاتلان سردار سلیمانی انتقام خواهیم گرفت، اما درپی ایجاد تنش های جدید نیستیم. آمریکا، مسئول اصلی تنش های موجود در منطقه است.

سرکنسول ایران با توصیف اهتزاز پرچم های سرخ در اماکن مقدس به عنوان نماد احساسات و سمبولیک، خاطر نشان کرد که روایات بر افراشتن پرچم های سرخ در اماکن مقدس موجود هستند، اما این اعلامیه رسمی دولت ایران نیست. در زمان مناسب، پاسخ کوبنده ای به آمریکا خواهیم داد که انتقام تنها بخشی از آن خواهد بود.

 

ارسال نظر

 
1