خبر فوری

 
سرمایه گذاری رژیم صهیونیستی در افغانستان
کد خبر :1285048730

20:00 1398/05/01


برچسب ها : اسرائیل, اشرف غنی, افغانستان, رئیس جمهور, رژیم صهیونیست, سرمایه گذاری, کابل,

یواف مرد خائی رئیس انجمن مشورتی بین المللی رژیم صهیونیستی به همراه هیئتی 5 نفره به منظور سرمایه گذاری در افغانستان در ماه ژوئیه سال جاری سفری به کابل افغانستان داشته است. هیئت در طول سفر سه روزه اش در کابل اقامت گزید و طبق گزارش منابع خبری، این سفر با حمایت دو تن از بازرگانان مهم افغانستان انجام شده بود.


کابل: به گزارش راز نیوز، یواف مرد خائی رئیس انجمن مشورتی بین المللی رژیم صهیونیستی به همراه هیئتی 5 نفره به منظور سرمایه گذاری در افغانستان در ماه ژوئیه سال جاری سفری به کابل افغانستان داشته است. هیئت در طول سفر سه روزه اش در کابل اقامت گزید و طبق گزارش منابع خبری، این سفر با حمایت دو تن از بازرگانان مهم افغانستان انجام شده بود.
منابع خبری با اشاره به این موضوع بیان داشتند که هدف از این سفر جستجوی فرصت های سرمایه گذاری در افغانستان بوده است و هیئت به دعوت شرکتی بازرگانی با خانوم رولا غنی همسر اشرف غنی نیز دیدار داشته است. این شرکت همچنین وظیفه برگزاری اجلاس میان هیئت رژیم صهیونیستی با مقامات افغانستان برای گفتگو در زمینه تجارت را نیز برعهده داشته است. پس از نشست های دوطرفه، تصمیم بر این شد که شرکت های رژیم صهیونیستی می توانند در کابل، فراه، هلمند و نیم روز سرمایه گذاری انجام دهند.
قابل ذکر است یواف مردخائی با هویت بازرگانی توانسته بود به همراه هیئت رژیم صهیونیستی در کارگاه اقتصادی بحرین نیز شرکت کند.
العربیه در این زمینه گفت: به نظر می‌رسد که دولت اسرائیل با وساطت انجمن های غیر دولتی و اقتصادی درصدد توسعه مشارکت و همکاری با مسلمانان کشورهای عربی و غیر عربی است.

ارسال نظر

 
1